title
کد خبر: 232206
00
کارمند فداکاری که مانع از قطع آب آشامیدنی ۷۰ خانوار شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از عضویت داوطلبانه حمید رضا عبدالله دخت کارمند اداره آب و فاضلاب شهرستان فهرج که با فداکاری از قطع آب آشامیدنی ۷۰ خانوار جلوگیری کرده بود، در شعبه فهرج این جمعیت خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، رضا فلاح درباره  جزئیات اقدام فداکارانه  این کارمند آبفا گفت: حمیدرضا عبدالله دخت از نیروهای شرکتی پیمانکاری اتفاقات اداره آب فهرج است که روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه جاری با خبر می‌شود لوله آب در یکی از بلوارهای شهر فهرج ترکیده است که علاوه بر اینکه ۷۰ خانوار این بلوار با قطعی آب روبه رو شده بودند، این رویداد می‌توانست موجب هدر رفت زیاد آب و آلودگی آب انشعابات شود.

فلاح ادامه داد: عبدالله دخت در آن سرمای طاقت فرسا که بیرون رفتن برای لحظاتی هم برای شهروندان دشوار بود، بدون توجه به سردی هوا و بدون داشتن امکانات لازم از سوی اداره آب، خودش به تنهایی دل به کانال آب میزند تا مانع قطعی و آلودگی آب شود.

عبدالله دخت نیز در خصوص کار خود گفت: من‌ در آن لحظه فقط به سلامتی مردم فکر می‌کردم، قطعی آب ۷۰ خانوار و هدر رفت آب فکر کردم. با اینکه بیل مکانیکی خراب بود، با دیلم و با بیل و کلنگ آسفالت را شکستم و یک و نیم متر پایین رفتم و داخل کانال آب شدم و در چاله، لوله را تعمیر کردم. با اینکه در آن روز سرد به کانال آب رفتم اما دچار سرماخوردگی و بیماری نشدم.

به گفته ی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، علاوه بر تماس تلفنی استاندار با حمید رضا عبدالله دخت و تقدیر از تلاش مجاهدانه ی وی، فرماندار فهرج نیز به نمایندگی از استاندار کرمان و مقام عالی دولت در استان با حضور در منزل آقای عبدالله دخت، مراتب تقدیر  و تشکر دکتر محمد مهدی فداکار را از اقدام جهادی این کارمند خدوم ابلاغ کرد.

این گزارش می افزاید: حمید رضا عبدالله دخت روز گذشته مورد تقدیر رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان فهرج قرار گرفت و به عضویت داوطلبانه ی این جمعیت درآمد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز