title
کد خبر: 231411
00
قرنطینه مسافران خارجی چین لغو شد

به دنبال کاهش محدودیت هایی کرونایی در چین از ماه گذشته، دولت این کشور بعد از سه سال سخت گیری های شدید درخصوص ورود مسافران خارجی، تصمیم تازه ای گرفته که بر اساس آن قرنطینه مسافرانی که قصد ورود به چین را دارند، لغو می شود.

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از ایرنا، پیش از این همه کسانی که قصد داشتند از هر کشوری وارد مرزهای چین شوند، اعم از شهروندان چینی یا خارجی، موظف بودند تا علاوه بر ارائه گواهی منفی بودن تست کرونا، بلافاصله بعد از ورود به چین، به هتل های از قبل تعیین شده توسط دولت چین بروند و چندین روز را در قرنطینه کامل بمانند.

اما به تازگی مقامات چین اعلام کردند این محدودیتها از زمانی لغو شد که روز گذشته ۳۸۷ مسافر در دو پرواز از تورنتو و سنگاپور به چین سفر کردند و ورود این مسافران به نوعی نقطه آغاز لغو محدودیتهای مربوط به قرنطینه مسافران خارجی شد.

این مسافران بامداد روز یکشنبه به چین سفر کردند بدون هیچ گونه اعمال محدودیتی تشریفات گمرکی خود را در فرودگاه انجام دادند.

با وجود لغو قرنطینه اجباری مسافران، آنها همچنان موظف به داشتن گواهی معتبر منفی بودن تست کرونا هستند.

یو جیانهوا مدیر اداره کل گمرک چین همچنین بر ضرورت بهینه سازی و تعدیل تشریفات گمرکی تاکید کرد.

یو افزود مقامات گمرکی با حفظ ظرفیت واکنش فوری در بنادر باید اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل بیماری را در این کشور اتخاذ کنند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز