title
کد خبر: 230735
00
مشارکت وزارت بهداشت و خیرین سلامت؛ گره گشای مشکلات درمانی مردم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در جریان رونمایی از سند ارتقای مشارکت‌های اجتماعی و خیرین در نظام سلامت، همراهی وزارت بهداشت و خیرین سلامت را باعث انجام کارهای بزرگ و حل مشکلات بهداشتی و درمانی مردم عنوان کرد.

به گزارش بهداشت نیوز،دکتر بهروز رحیمی در این نشست که با حضور مدیران و کارشناسان سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت برگزار شد، خیرین سلامت را نبض جریان خدمات سلامت کشور به ‌ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار دانست و گفت: خیرین منشأ برکت، آبادانی و پیشرفت جامعه هستند، به‌خصوص خیرین حوزه سلامت که با ورود به عرصه بهداشت و درمان بر امنیت سلامت کشور متمرکزشده‌اند.

وی اهمیت توجه به مقوله بهداشت و درمان را همواره دغدغه خیرین سلامت دانست و تصریح کرد: این دغدغه مندی، مسئولیت ما را در همراه نمودن خیرین سلامت و تکریم و بزرگداشت نگاه والا و میهن دوستانه نیکوکارانی که قلبشان برای پیشرفت و آبادانی وطن می‌تپد دوچندان می‌سازد.

دکتر رحیمی توفیق دولت سیزدهم و وزارت بهداشت در حل بخشی از مشکلات حوزه سلامت و اقدامات چشمگیری که در جریان است را در گروی همراهی مردم عنوان کرد و گفت:  عرصه سلامت، زیباترین جلوه این همراهی و مشارکت نیکوکارانه است.

معاون وزیر بهداشت در پایان گفت: وزارت بهداشت خود را موظف به حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه می‌داند که در این مسیر، مشارکت وزارت بهداشت و خیرین سلامت، گره‌گشای کار مردم است و کاری که با همراهی خیرین انجام شود، قطعاً ماندگار خواهد بود.

در پایان این نشست، از سند ارتقای مشارکت‌های اجتماعی و خیرین در نظام سلامت رونمایی شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز