title
کد خبر: 229484
00
کشف بیش از ۲۲ هزار دارو و سرم قاچاق از خانه‌ای در مرکز تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از کشف ۲۰ میلیارد ریال انواع داروی قاچاق در مرکز تهران خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز ،سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از طریق منابع خبری از دپوی غیرمجاز انواع دارو و سرم‌های درمانی و خوراکی در یک واحد مسکونی در حوالی خیابان شیخ هادی‌ باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از تایید صحت و سقم خبر اعلامی از سوی ماموران، هماهنگی لازم با مقام قضایی در این خصوص انجام شد و تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ با همراهی تیم هایی از سازمان غذا و دارو و تعزیرات حکومتی به این مکان اعزام شده و نسبت به بازرسی از این واحد مسکونی اقدام کردند که در جریان آن بیش از ۲۲ هزار و ۱۰۰ عدد انواع انواع دارو و سرم یک لیتری خوراکی و درمانی قاچاق  بدون مجوز قانونی را از این محل کشف و ضبط کردند.

 معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ در ادامه با اشاره به اینکه در این رابطه دو متهم  دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت:‌ متهمان دستگیر شده تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم اعتراف کردند. همچنین داروهای کشف شده نیز از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت که ارزش آن در حدود ۲۰میلیارد ریال برآورد شد.

 مرادی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده گفت:‌ این افراد برای سیر مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند و اقلام دارویی کشف شده نیز به نماینده سازمان غذا و دارو تحویل داده شد. تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع:ایسنا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز