title
کد خبر: 227727
00
توقف نشخوار فکری و زندگی در زمان حال
عملکرد مغز را بشناسید تا آرامش به زندگی شما برگردد

ذهن آگاهی روشی برای دوری از خیالات و حضور دائم در لحظه‌ حال است. ذهن‌آگاهی می‌تواند در ساختار و عملکرد نواحی مغزی تغییر ایجاد کنند. بخشی در مغز به نام حالت پیش فرض وجود دارد که شبکه تولیدکننده نشخوار فکری است و توجه فرد را به زمان گذشته یا آینده معطوف می‌کند، در اینجا ذهن‌آگاهی به کمک فرد می‌آید و باعث می‌شود نوشخوار ذهنی متوقف و تمرکز فرد بر لحظه حال معطوف شود که این امر باعث کاهش اضطراب، نگرانی، احساس گناه و ... می‌شود

کافه سلامت: ذهن آگاهی روشی برای دوری از خیالات و حضور دائم در لحظه‌ حال است. ذهن‌آگاهی می‌تواند در ساختار و عملکرد نواحی مغزی تغییر ایجاد کنند. بخشی در مغز به نام حالت پیش فرض وجود دارد که شبکه تولیدکننده نشخوار فکری است و توجه فرد را به زمان گذشته یا آینده معطوف می‌کند، در اینجا ذهن‌آگاهی به کمک فرد می‌آید و باعث می‌شود نوشخوار ذهنی متوقف و تمرکز فرد بر لحظه حال معطوف شود که این امر باعث کاهش اضطراب، نگرانی، احساس گناه و ... می‌شود. ویدئوی   «عملکرد مغز را بشناسید تا آرامش به زندگی شما برگردد»    را تماشا کنید تا با این موضوع بیشتر آشنا شوید.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز