title
کد خبر: 226793
00
درمان مشکلات جنسی مردان با دمنوش سیاه دانه

بروز اختلالات جنسی در مردان یکی از مشکلات شایع است که برخی دمنوش ها از جمله دمنوش سیاه دانه به رفع آنها کمک می کند، در ادامه به بررسی این اختلالات جنسی و تاثیر سیاه دانه به آنها می پردازیم.

به گزارش بهداشت نیوز ،ناتوانی جنسی، زود انزالی، و همچنین اختلال نعوظ بعضی از اختلالات جنسی رایج می باشند که مردان با آن‌ ها مواجه هستند. جالب است بدانید دمنوش سیاه‌دانه درمان طبیعی شناخته شده‌‌ای برای درمان ناتوانی جنسی مردان و همچنین تقویت میل جنسی است!

طرز تهیه دمنوش سیاه دانه
یک قاشق غذا خوری سیاه دانه را در یک قوری ریخته و یک لیوان بزرگ آب با دمای ۸۰ یا ۱۰۰درجه سانتی گراد به آن اضافه کنید و اجازه دهید که به مدت ۲۰ دقیقه دم بکشد. در صورت تمایل می توانید از عسل برای شیرین کردن آن استفاده کنید. 

مواد غذایی موثر در تقویت قوای جنسی
غذاهایی با طبیعت گرم معمولا در تقویت قوای جنسی می تواند به شما کمک کند تخم مرغ ،موز، خرما ،سیر، پیاز، زنجبیل ،جنسینگ،عسل،و...

اسید فولیک یکی از مواد موثر در تقویت جنسی است، اسید فولیک از ایجاد نقایص مادرزادی جلوگیری می کند و باروری را بهبود می بخشد. همچنین باعث افزایش تعداد اسپرم می شود. 

فقدان هیستامین در بدن با اختلالات جنسی مرتبط است و اسید فولیک در تولید هیستامین نقش موثری دارد.

منابع: اسید فولیک در سبزیجات برگ سبز، نان سبوس دار، مغزها، جوانه ها،  گریپ فروت، جگر، دل و قلوه، حبوبات یافت می شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز