title
کد خبر: 226137
00
پرداخت مطالبات مهرماه داروخانه ها در اوایل این ماه

 مدیر کل نظارت بر خدمات بیمه سلامت، از پرداخت مطالبات مهرماه داروخانه ها مربوط به نسخه الکترونیکی و دارویار در هفته اول آبان خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، کیوان تاج بخش در خصوص پرداخت مطالبات داورخانه ها مربوط به نسخه الکترونیکی و دارویار توسط سازمان بیمه سلامت ایران گفت: از 23 تیرماه که ارز ترجیحی دارو از تولیدکنندگان به سازمان های بیمه گر منتقل شد، سازمان بیمه سلامت مطالبات را هر ماه پرداخت کرده و در حال حاضر تا پایان شهریورماه مطالبات کامل پرداخت و تسویه شده  و در خصوص مهرماه نیز مطالبات داروخانه ها در هفته اول آبان ماه پرداخت می شود.
بنابر گزارش روابط عمومی بیمه سلامت، مدیر کل نظارت بر موسسات درمانی سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به اینکه میزان بار مراجعات بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت افزایش پیدا کرده است افزود: در صورت قطعی سیستم سامانه بیمه سلامت ایران به دلایل کاهش سرعت اینترنت، ادارات کل استانی با موسسات در تعامل بوده و داروخانه ها با قید زمان و ساعت در نسخه کاغذی و وارد کردن اطلاعات در داخل نسخه الکترونیکی این اسناد پرداخت می کنند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز