title
کد خبر: 225648
00
جزئیات عملیات امدادی به شهروندان آسیب دیده در هفته گذشته

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به 785 نفر در عملیات‌های امدادی این جمعیت در یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، مهدی ولی‌پور، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره «وضعیت امداد رسانی در هفته گذشته در عملیات‌های امداد جاده‌ای و برون‌شهری»،گفت: از روز 16 مهر تا صبح امروز، 23 مهرماه، امدادگران هلال‌احمر در 601 ماموریت امدادی سراسر کشور حضور داشتند.

وی افزود: امدادگران جمعیت در یک هفته گذشته به 785 نفر امدادرسانی کرده و 358 نفر را نیز در حوادث مختلف جاده‌ای، طبیعی و ... نجات دادند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از انتقال 293 نفر از مصدومان حوادث به مراکز درمانی خبر داد و گفت: در این بازه زمانی، 259 نفر از مصدومان و مجروحان ناشی از حوادث، خدمات درمان سرپایی دریافت کردند.

 ولی‌پور خاطرنشان کرد: در این مدت امدادگران با پوشش 76 مورد عملیات رهاسازی، توانستند 83 مصدوم سوانح ترافیکی را  رهاسازی کنند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز