title
کد خبر: 225296
00
انگلیس بیش از یک هزار هوادار را از سفر به قطر منع کرد

بر اساس اعلام وزارت کشور انگلیس، بیش از یک هزار و ۳۰۰ هوادار فوتبال این کشور با سابقه خشونت‌های فوتبالی، اجازه سفر به قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ را نخواهند داشت.

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از ایرنا،  آمار و ارقام جدید دولت انگلیس از جمعه هفته جاری اجرایی خواهد شد و یک هزار و ۳۰۰ هوادار فوتبالی که احکام محرومیت برای آنها صادر شده، از سفر به کشور حاشیه خلیج فارس محروم خواهند شد؛ جایی که تیم ملی انگلیس با تیم‌های آمریکا، ولز و ایران هم‌گروه است.

سوئلابراورمن، وزیر کشور انگلیس گفت: اجازه نخواهیم داد که رفتار یک اقلیت قانون‌شکن، به تورنمنتی هیجان‌انگیز خدشه وارد کند.  

همچنین بر اساس اعلام وزارت کشور انگلیس، هوادارانی که پیش‌ از این سابقه ایجاد دردسر داشته و احتمال تکرار چنین رفتارهایی از آنها وجود دارد نیز از سفر به دوحه منع خواهند بود.  

به گفته مقامات انگلیس، این افراد در صورتی که اقدام به دور زدن قوانین کنند، با جریمه نامحدود و ۶ ماه حبس روبه‌رو خواهند شد.

بیست‌ودومین دوره رقابت‌های جام جهانی از ۲۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر(۲۹ آبان تا ۲۷ آذرماه ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد.

  •  

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز