title
کد خبر: 225258
00
پیگیری تشکیل شورای صنفی دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی

رئیس دانشگاه شهید بهشتی در دیدار با جمعی از دانشجویان خوابگاهی بر تشکیل شورای صنفی دانشجویی و پیگیری آن تاکید کرد.

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از فارس، سعدالله نصیری قیداری رئیس دانشگاه شهید بهشتی با حضور در خوابگاه کوی پسران با جمعی از دانشجویان دیدار و گفتگو کرد.

 سعدالله نصیری قیداری ،رئیس دانشگاه شهید بهشتی در این دیدار، دانشجویان را به گفتگو، تعامل و همفکری دعوت کرد و این موارد را عامل برون رفت از بحران و رفع چالش‌ها و مشکلات دانست.

در بخش دوم این نشست دانشجویان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند. مسائل مربوط به خوابگاه، تغذیه و امکانات رفاهی و مشکلات حوزه آموزش از جمله مهم‌ترین محورهای مورد بحث دانشجویان بود.

در ادامه نصیری و اعضای هیات رئیسه پاسخگوی سوالات مطرح شده بودند و راه‌حل‌های موجود برای رفع چالش‌ها در حوزه های دانشجویی و فرهنگی و رفاهی را با دانشجویان به اشتراک گذاشتند.

علیرضا طالب‌پور، معاون فرهنگی و اجتماعی؛علیرضا فارسی، معاون دانشجویی؛  بهروز ابطحی، معاون پژوهشی و فناوری؛ حجت الاسلام و المسلمین رجالی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از مدیران معاونت‌ها در این دیدارها نصیری‌ قیداری را همراهی کردند. 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز