title
کد خبر: 224917
00
اعلام آخرین آمار توزیع اقلام زیستی و امدادی میان زلزله‌زدگان خوی

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: با تلاش بی‌وقفه امدادگران هلال‌احمر در مناطق زلزله‌زده، ۱۵۰۰ دستگاه چادر اسکان توزیع شده و امشب ۵ هزار بسته غذایی نیز توزیع می‌شود

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر پیرحسین کولیوند با حضور در مناطق زلزله‌زده آذربایجان غربی اظهار کرد: از زمان وقوع زلزله در بامداد روز گذشته در شهرستان خوی، جمعیت هلال‌احمر در حال خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان است و تاکنون ۱۵۰۰ دستگاه چادر امدادی به همراه ۱۵۵۰ تخته موکت و ۳۱۰۰ تخته پتو میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر، توزیع اقلام زیستی و بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته میان خانوارهای زلزله‌زده و آسیب‌دیده در خوی در جریان است، گفت: تیم‌های امدادی هلال‌احمر در روستاها حضور دارند و ۵ هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته در روستاهای زلزله‌زده توزیع می‌شود که با احتساب بسته‌های توزیع شده قبلی، در مجموع تا پایان امشب ۶۵۰۰ بسته غذایی میان زلزله‌زدگان توزیع خواهد شد.

گفتنی است هم‌اکنون ۴۵ تیم عملیاتی هلال‌احمر شامل ۲۲۶ نفر در مناطق متاثر از زلزله حضور دارند و در حال خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان هستند. 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز