title
کد خبر: 224551
00
 آیا ایتالیا با این نخست وزیر به اروپا پشت خواهد کرد؟

دراگی در برابر کسانی که سقوط او را تسریع کردند، شمشیر را از رو بست و مخالفانش را به عنوان عروسک‌های اجیر شده‌ای توصیف کرد که می‌خواهند به برنامه‌های ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در ایتالیا ادامه دهند. او از کسی نام نبرد، اما همه فهمیدند که منظور او ماتئو سالوینی رهبر حزب لگا است که دیگر آشکارا از پوتین تمجید نمی‌کند اما همچنان با تحریم‌های غرب علیه روسیه مخالف است.

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از ایرنا،دراگی در پایان آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود، یک هفته قبل از انتخابات ایتالیا، هشداری را به ائتلاف دست راستی داد که آماده جانشینی او در راس سومین اقتصاد بزرگ اتحادیه اروپا بود.

وی گفت: ما دیدگاه خاصی از اروپا داریم. متحدان ما آلمان، فرانسه و سایر کشورهای اروپایی هستند که از حاکمیت قانون حمایت می‌کنند. مجارستان هم هنوز در حال کشمکش با بروکسل بر سر قوانین اتحادیه اروپا است.

دراگی افزود: "انتخاب شرکای ما باید بر اساس منافع ایتالیایی‌ها باشد نه فقط بر اساس دلایل ایدئولوژیک. سوالی که باید در نظر داشت این است که کدام یک از این شرکا می‌توانند بهتر به ما در حفاظت از این منافع کمک کنند."


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز