title
کد خبر: 223553
00
ارائه بیش از 2.5 میلیون خدمت درمانی به زائران اربعین در عراق

رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه 2.5 میلیون خدمت درمانی شامل ویزیت، تزریقات، نوار قلب و ... به زائران اربعین در کشور عراق و در 11 روز گذشته خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر پیرحسین کولیوند درباره خدمات ارائه شده از سوی تیم‌های درمانی جمعیت هلال احمر به زائران اربعین حسینی در کشور عراق اظهار کرد: جمعیت هلال احمر تمام توان و ظرفیت خود را به کار گرفته است تا به بهترین نحو به زائران اربعین خدمت رسانی کند.

کولیوند گفت: روز گذشته ۲۷ شهریورماه، ویزیت عمومی ۸۲ هزار و ۳۵۱ زائر اربعین انجام شد. علاوه بر آن، هزار و ۱۴۹ مورد ویزیت از سوی متخصصان داخلی، هزار و ۶۹ ویزیت از سوی متخصصان طب اورژانس، ۵۶۱ ویزیت از سوی متخصص زنان، ۷۹۲ ویزیت از سوی متخصص قلب، ۴۱۸ ویزیت از سوی متخصص ارتوپدی و ۵۱۱ ویزیت از سوی سایر تخصص‌ها ارائه شد.

وی ادامه داد: در مجموع روز گذشته ۱۱۴ هزار و ۴۷۸ مورد از انواع خدمات ویزیت، تزریقات، سرم تراپی، پانسمان، نوار قلب، بخیه، سونداژ، گچ و آتل و... به زائران اربعینی در کشور عراق ارائه شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه روز گذشته ۱۴ هزار و ۳۶ زائر با علائم گرمازدگی به مراکز درمانی هلال احمر در نجف و کربلا مراجعه کرده‌اند، افزود: از روز 17 شهریورماه، تا روز گذشته ۲۷ شهریور، ۴۷۸ هزار و ۸۰۷ زائر گرمازده از خدمات درمانی هلال‌احمر بهره‌مند شده‌اند.

کولیوند گفت: از روز ۱۷ شهریور تا ۲۷ شهریورماه، در مجموع 2 میلیون و ۵۳۲ هزار و ۵۴۲ مورد انواع خدمات درمانی به زائران اربعین ارائه شده است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز