title
کد خبر: 223074
00
آماده‌باش درمانگاه‌ها و آمبولانس‌های شرکت شهر سالم در مراسم جاماندگان اربعین حسینی (ع)

سخنگوی کمیته سلامت ستاد اربعین شهرداری تهران از آمادگی درمانگاه‌ها و تیم‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم خبر دادند.

به گزارش بهداشت نیوز، علی قاسمی‌جهان درباره نشست هماهنگی مراسم جاماندگان اربعین حسینی (ع) در کلان‌شهر تهران گفت: این نشست در مرکز کنترل مدیریت بحران (EOC) و با حضور نمایندگان کمیته‌های مختلف ستاد اربعین حسینی (ع) شهرداری تهران از جمله کمیته سلامت برگزار شد.

وی با اشاره به حضور خود، محمدعلی شاکری‌راد معاون بهداشت و پیشگیری و نماینده‌ای از اورژانس و فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم در این نشست ادامه داد: ما در این نشست برای همکاری همه‌جانبه برای خدمت‌رسانی بهداشتی و درمانی زائران اعلام آمادگی کردیم.

سخنگوی کمیته سلامت ستاد اربعین شهرداری تهران افزود: پنج مسیر برای پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) در نظر گرفته شده که برای پوشش آنها در این نشست، سه تا پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس از سوی شرکت شهر سالم جانمایی شدند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت شهر سالم یادآور شد: همچنین به دستور دکتر امیر نورمحمدی رئیس کمیته سلامت ستاد اربعین شهرداری و مدیرعامل شرکت شهر سالم، علاوه بر چهار درمانگاه شبانه‌روزی شهرداری، درمانگاه‌های مناطق ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۹ و ۲۰ نیز که در مسیرهای پیاده‌روی اربعین قرار دارند، جهت ارائه خدمت به زائران در روز اربعین فعال و در حالت آماده‌باش خواهند بود.

منبع: روابط عمومی شرکت شهرسالم


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز