title
کد خبر: 221209
00
کشف 20 میلیارد ریال انواع دارو و کالای بهداشتی قاچاق در این استان

فرمانده انتظامی استان، از کشف انواع دارو و کالای بهداشتی قاچاق توسط ماموران انتظامی شهرستان" کبودراهنگ"، به ارزش 20 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، سردار "سلمان امیری"، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی در یکی از واحدهای صنفی شهرستان کبودراهنگ، اقدام به نگهداری و فروش انواع دارو و کالای بهداشتی قاچاق می کند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از اعزام به محل مورد نظر در بازرسی از آن، 3 هزار و 775 عدد انواع قرص و دارو، 75 قوطی پماد دست و صورت، 1000 گرم پودر چاق کننده و 16 قالب صابون قاچاق را کشف کردند.

سردار امیری با اشاره به این که یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: بنا به نظر کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بیش از 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

بنابر گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان همدان در پایان گفت: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود، هرگونه اخبار در این خصوص را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز