title
کد خبر: 220998
00
درمان سرطان با فناوری‌های هوشمند

در زمینه ارائه خدمات مبتکرانه و موثر به بیماران سرطانی، با استفاده از فناوری‌های هوشمند گام‌های مهمی برداشته شده است.

به گزارش بهداشت نیوز، شیوا قاسمی هم‌بنیان‌گذار گروه نوتکس و شرکت خلاق شاهکار سیستم هوشمند با اشاره به ارائه خدمات هوشمند برای کمک به بیماران سرطانی گفت: بدیهی است که بیماران سرطانی به غیر از درمان اصلی، نیازهای دیگری نیز دارند، نیازهای جانبی که پزشکان و جراحان به دلیل مشغله کاری شاید نتوانند اجابت کنند. به همین دلیل به فکر تاسیس شرکت و گروه نوتکس افتادیم.

پلتفرم حمایتی

پلتفرم هوشمند خدمات مکمل درمان و پیشگیری از سرطان تلاش می‌کند تا با شناسایی نیازها و کمبودهای بیماران سرطانی، برای این نیازها پاسخ‌های فناورانه و خلاق، فراهم کند. گروهی از مشاورین حرفه ای در حوزه‌های ورزش و تغذیه گرد هم آمده‌اند تا به همراه بیمار به صورت خاص با توجه به نوع درمان وی، مشاوره ارائه دهند.

این بیماران همواره در مورد مسائلی مانند درمان و نحوه تغذیه خود پرسش‌هایی دارند که باید پاسخ داده شود. در کنار آن گروه علمی ارائه خدمات روانشناختی نیز تاسیس شد. تا پیش از همه‌گیری ویروس کووید19، نشست‌های حضوری گروه درمانی و حتی تفریحی نیز برگزار می‌شد که در حال حاضر به صورت آنلاین ادامه دارد. هدف کلی از این فعالیت‌ها، افزایش و ارتقای کیفیت زندگی بیمار و خانواده او است تا بتواند عوارض بیماری را خود مدیریت کند.

این فعال حوزه صنایع خلاق، با اشاره به اهمیت حضوور فعال و مبتنی بر روش‌های علمی در کنار بیمار مبتلا به سرطان، بیان کرد: فرایند شیمی درمانی و یا دیگر درمان‌ها، روندهای خاصی هستند که بر روی زندگی بیمار تاثیر می‌گذارند، این خیلی مهم است که بتوان امید به زندگی را همواره در بیمار حفظ کرد و به او کمک کرد تا جریان عادی زندگی را ادامه دهد. کمک‌های مکمل می‌تواند ضمن حفظ روحیه بیمار و کمک به وضعیت جسمی وی، شرایط بسیار بهینه‌تری برای اثرگذاری درمان اصلی فراهم سازد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز