title
کد خبر: 220953
00
لزوم توجه ویژه به قانون دورکاری مادران باردار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن تاکید بر ضرورت ایجاد امکانات رفاهی برای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: ضروری است زمینه دورکاری ویژه مادران باردار طبق قانون مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر بهمن نقی پور در جلسه قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت که با حضور اعضای کمیته های تخصصی این قرار گاه، روز چهارشنبه 19 مرداد ماه در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد ،ضمن تاکید بر بررسی مصوبات کمیته های مستقر و تسریع در روند اجرایی مصوبات گفت: مرخصی زایمان و دورکاری مادران باردار بخصوص پرستاران زحمت کش باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر ضرورت تسهیل شرایط ازدواج اظهار کرد: یکی از بزرگترین امورات خیری که انسان می تواند در پیشگاه خدای متعال انجام دهد تشویق و فراهم کردن شرایط ازدواج مسلمین است چرا که با تحقق این هدف بسیاری از حواشی و مشکلات عدیده جامعه اصلاح خواهد شد، از این رو برای خانواده های این عزیزان تدابیری صورت خواهد گرفت تا بتوانند با تخفیفات ویژه ای از امکانات رفاهی بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: تشویق ،مصاحبه و انعکاس اخبار خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر ، یکی از ابزار های مهم در راستای تعالی سلامت و جوانی جمعیت است.

دکتر نقی پور همچنین از مدیران میانی خواست تا با هماهنگی کامل در راستای تحقق برنامه های قرارگاه  تعالی سلامت و جوانی جمعیت قدم بردارند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز