title
کد خبر: 220296
00
بیمه شدن خدمات درمان سرپایی زخم های مزمن

مدیر کلینیک زخم جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران از بیمه شدن خدمات درمان سرپایی زخم های مزمن خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر عبدالرضا محمدی کوشکی مدیر کلینیک دیابت، زخم و ترمیم بافت به مناسبت سالروز تشکیل جهاددانشگاهی گفت: تعداد خدمت‌رسانی کلینیک دیابت، زخم و ترمیم بافت در یک سال گذشته به دو برابر افزایش پیدا کرده است که برای مجموعه جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران دستاورد مهمی به شمار می‌رود.

وی از تحت پوشش بیمه قرار گرفتن خدمات این مرکز خبر داد و گفت: برای اولین بار در ایران توانستیم خدمات سرپایی زخم را تحت پوشش تعدادی از بیمه‌ها درآوریم؛ اکنون کلینیک زخم با بیمه‌ های نیروهای مسلح، بانک ملت و بانک تجارت قرارداد قطعی دارد و به زودی نیز قرارداد این کلینیک با بیمه‌های ایران، بانک مرکزی و کارکنان شرکت نفت نهایی خواهد شد.

مدیر کلینیک زخم جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با پیش‌بینی اینکه خدمات این کلینیک تا سه ماه آینده تحت پوشش بیمه‌های یادشده قرار می‌گیرند ادامه داد: قرار گرفتن خدمات درمان زخم تحت پوشش بیمه‌ها از بزرگترین اقدامات و تلاش‌های این مرکز بوده است که اثرات مثبت آن تا سال‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

محمدی آموزش به بیماران را از دیگر اقدامات مهم کلینیک دیابت، زخم و ترمیم بافت دانست و گفت: با ساخت و تهیه انواع محتواهای آموزشی تلاش کردیم، در مورد نحوه پیشگیری از ابتلا به زخم پای دیابتی، نحوه مراقبت صحیح از زخم پای دیابتی و انواع درمان‌های مفیدی که در این مورد در کشور به بیماران و مردم آگاهی بخشی کنیم.

وی در پایان نیز از ارایه آموزش‌های تخصصی به کادر درمان خبر داد و گفت: کلینیک زخم در طول یک سال گذشته، دست‌کم پذیرای بیش از ۲۵۰ کارورزی بود که تمایل داشتند به صورت تخصصی در مورد درمان زخم آموزش دیده و از آموزش‌های دوره مدیریت انواع زخم‌ مزمن سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران بهره مند شوند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز