title
کد خبر: 220285
00
کیفیت زندگی خود را بالا ببرید

سرپرست واحد بهداشت دهان و دندان مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: یکی از مهمترین اهداف دست اندر کاران رشد و توسعه جامعه، تامین سلامت انسانها می باشد که خود نقش موثری در پیشرفت و توانمندی جامعه دارد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر محمد حسینیان دیلمی تصریح کرد سلامت دهان و دندان بخش مهمی از بهداشت عمومی را تشکیل می دهد که در کیفیت زندگی افراد نقش مهمی دارد. و افزود در اکثر کشورها توجه به افزایش سطح سلامت دانش آموزان به خصوص سطح سلامت دهان و دندان آنان نوعی سرمایه گذاری برای نسل های آینده محسوب می شود که با طراحی مداخلات مناسب در زمینه سلامت دهان و دندان، این امکان در آینده نه چندان دور میسر می شود.

این مقام مسؤول بیان کرد در این راستا در روز هشتم مراد ماه 1401تیم سیار دندانپزشکی مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین در قالب طرح اردوی جهادی در منطقه حاشیه ناصر آباد مستقر و خدمات دندانپزشکی اعم ازمعاینه، کشیدن دندان های غیر قابل نگهداری و ترمیم دندان پوسیده و شیار پرکن (جهت جلوگیری از پوسیدگی زود هنگام دندان دائمی  کودکان ) با الویت دانش آموزان شش تا 14 سال ، زنان باردار و شیرده و عموم مراجعه کنندگان منطقه و همچنین با رعایت پروتکل های بهداشتی واحد دهان و دندان با حضوردستیار و دندانپزشکان مجرب و با همراهی و همکاری صمیمانه جهادگران در حال اجرا می باشد.

دکتر دیلمی در پایان اشاره کرد کلیه خدمات دهان و دندان در این تیم دندانپزشکی به صورت کاملا رایگان برای مردم منطقه انجام می شود و پس از پایان این طرح در این مطقه تیم سیار به مناطق دیگر از توابع شهرستان قزوین حرکت خواهند کرد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
1401/05/12 - 23:570 0
توان خرید پنیر صبحانه مون رو نداریم آنوقت البت ببخشید متوجه نشدیم مورد خطاب شما اشراف و کاخنشینان بودن چون در این کشور بقیه ادم حساب نمیشن......
اینستاگرام بهداشت نیوز