title
کد خبر: 220154
00
برگزاری مسابقات جایزه بزرگ چوب کشی بانوان + تصاویر

مسابقات جایزه بزرگ چوب کشی استان گلستان در بخش بانوان با حضور ۶۱ بازیکن برگزار شد.

مسابقات جایزه بزرگ و انتخابی چوب کشی لیگ کشور در دو بخش بانوان و آقایان امروز جمعه ( ۷ مرداد) در مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد.
این رقابت ها در بخش بانوان در وزن های ۵۵-، ۶۵-،۷۵-،۸۵- و ۸۵+ کیلوگرم با حضور ورزشکارانی از شهرستان های مختلف استان برگزار شد.
فاطمه دنکوب نائب رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان گفت: در این رقابت ها شهرستان گرگان با ۱۸ بازیکن، علی آباد کتول ۱۰ بازیکن، خان ببین ۱۳ بازیکن، کردکوی ۸ بازیکن، مینودشت ۴ بازیکن، سرخنکلا ۳ بازیکن، بندرگز ۲ بازیکن و گنبد کاووس ۳ بازیکن و در مجموع در بخش بانوان ۶۱ بازیکن با هم به رقابت پرداختند.

در وزن ۵۵- کیلوگرم عاطفه جهان‌بخت از علی آباد کتول مقام اول، فاطمه بهادران از خان ببین مقام دوم و زهرا علمشاهی از علی آباد کتول مقام سوم را کسب کردند.

در وزن ۶۵- کیلوگرم مریم همراه پور از مینودشت، سیما تاجدار از بندرگز و فاطمه سوخته سرایی از خان ببین به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و همچنین در وزن ۷۵- کیلوگرم طاهره تیره گر از گرگان، مرضیه عزت نیا از گنبد کاووس و فاطمه صابری از کردکوی حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
در وزن ۸۵- کیلوگرم نیز صفیه جعفری از خان ببین، صدیقه ممشلی از مینودشت و فاطمه صادقی فر از کردکوی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در وزن ۸۵+ کیلوگرم نیز فاطمه مقصودی از بندر گز رتبه اول و فاطمه سوخته سرایی از خان ببین و فاطمه کیایی از کردکوی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این رقابت ها ایستادند.

در این مسابقات به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی و به نفر برتر هر وزن جوایز نقدی اهدا شد.

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز