title
کد خبر: 218660
00
برای کم شدن بوی تند عرق، این مواد غذایی را کمتر مصرف کنید

ناتالیا زوباروا، پزشک از محصولاتی نام برد که بوی عرق را تقویت می کنند.

به گزارش بهداشت نیوز، ، ناتالیا زوباروا، پزشک وبلاگ نویس، موسس کلینیک طب پیشگیری، در کانال تلگرام خود نوشت: اشتباهات غذایی یکی از دلایل اصلی ترشحات بدبو است.
وی بیان داشت: "بیشتر از همه، بو توسط اشتباهات رژیم غذایی، وجود بیماری ها و عدم تعادل هورمونی و همچنین احساسات بد می شود. "
برای مبارزه با این مشکل، باید مصرف کلم، تخم مرغ، سیر، پیاز و حبوبات را کاهش دهید. زوباروا توضیح داد که همه این محصولات حاوی گوگرد در مقادیر زیادی هستند. این عنصر از جمله در ترکیب عرق از بدن دفع می شود و بوی بدن را بدتر می کند.
این دکتر گفت: " همچنین الکل ننوشید. محصولات حاصل از تجزیه الکل دارای عطر خاصی است و این نه تنها بخار از دهان است، بلکه بوی خاصی از عرق نیز ترشح می شود."
بوی قوی بدن می تواند نه تنها با رژیم غذایی، بلکه با برخی بیماری ها، بارداری و یائسگی مرتبط باشد. علاوه بر این، زوباروا خاطرنشان کرد که عرق منتشر شده در یک فرد مبتلا به ترس و عصبی معمولاً بوی نامطبوع بیشتری دارد.
منبع: اسپوتنیک


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز