title
کد خبر: 218456
00
برگزاری نشست مسئولان هلال‌احمر و سازمان حج و زیارت

در نشستی با حضور رئیس جمعیت، مسئولان مرکز پزشکی هلال‌احمر و معاونان سازمان حج و زیارت، هماهنگی‌های لازم در خصوص ارتقاء کیفی خدمات به حجاج در ادامه حج و همچنین در روند بازگشت زائران به کشور انجام شد.

به گزارش بهداشت نیوز،  دکتر پیرحسین کولیوند گفت: در نشستی که با حضور مسئولان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر و معاونان و رئیس اداره نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت کشور برگزار شد، تفاهم‌‌هایی برای ارائه خدمات با کیفیت بالاتر به حجاج شکل گرفت که  نتایج این نشست در روزهای آینده، منجر به هماهنگی بیشتر میان دو مجموعه در ادامه روند خدمتگزاری به حجاج ایرانی در عربستان و همچنین در بازگشت زائران به کشور خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر در این نشست تاکید کرد: خدمات هلال‌احمر در حج امسال باعث شد تا ایران به عنوان الگوی مناسبی در حوزه خدمت‌رسانی بهداشتی در میان کشورهای حاضر در مناسک حج شناخته شود.

لازم به ذکر است روز گذشته و پس از این نشست، رئیس سازمان حج و زیارت از درمانگاه مکتب 3 هلال‌احمر در منا و نماینده ولی فقیه در این سازمان نیز از بیمارستان صحرایی هلال‌احمر در منا بازدید و از ارائه خدمات هلال‌احمر به حجاج قدردانی کردند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز