title
کد خبر: 217146
00
فواید فوق العاده نوشیدنی آلوئه ورا برای سلامتی که نباید از دست داد

به ده دلیل عمده نوشیدنی آلوئه ورا را نباید از دست داد

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از پژوهشکده گیاهان دارویی، به ده دلیل عمده نوشیدنی آلوئه ورا را نباید از دست داد: 

1- تجزیه ترکیبات آلوئه ورا نشان می دهد که آلوئه ورا اسید های آمینه ضروری و مشابه بدن را می سازد. نوشیدن مداوم و منظم آلوئه ورا به شما اجازه می دهد به واسطه تامین طبیعی اسید های آمینه ضروری بدن، سلامتی خود را حفظ نمایید.   

2-آلوئه ورا از عصبانیت و التهاب جلوگیری می کند. همچنین سبب تحرک ماهیچه ها و صحت کارکرد مفاصل می شود.

3-ویتامین های موجود در آلوئه ورا شامل E ، C ، A ،B1 ، B2 ، B6 ، B12، اسید فولیک و نیاسین می باشد. بدن انسان نمی تواند برخی از این ویتامین ها را ذخیر کند، بنابراین مصرف نوشیدنی آلوئه ورا حائز اهمیت است. 

4-مواد معدنی که در آلوئه ورا یافت می شود شامل کلسیم، سدیم، آهن، پتاسیم، کروم، منگنز، مس و روی است. مصرف نوشیدنی آلوئه ورا یک راه طبیعی و سالم برای تامین نیازهای بدن است. 

5-هر 21 الی 28 روز پوست جدید جایگزین پوست قدیمی می شودو نوشیدنی آلوئه ورا می تواند منبع غنی از مواد سازنده را به شما ارائه کند که همواره پوستی شاداب و سالم داشته باشید و با اثرات پیری پوست مقابله کنید. 

6-استفاده مداوم نوشیدنی آلوئه ورا سبب کمک به تنظیم دستگاه گوارش می شود. با استفاده مداوم نوشیدنی الوئه ورا احساس تندرستی به شما دست می دهد و سطح انرژی بدن افزایش می یابد و به شما کمک می کند تا همواره  وزنی متعادل داشته باشید.

  7-نوشیدن مداوم آلوئه ورا سبب می گردد که به طور طبیعی مصونیت و مقاومت بدن به طور چشمگیر ارتقا یابد.....

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز