title
کد خبر: 217061
00
سلسله کنفرانس علمی «فیتوتراپی بیماریهای پوستی» برگزار شد

کنفرانس علمی «فیتوتراپی بیماریهای پوستی» به همت پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی سی و یکم خردادماه برگزار شد.

به گزارش بهداشت نیوز، در این وبینار که با سخنرانی دکتر فراز مجاب، استاد دانشکده داروسازی و عضو انجمن علمی متخصصین علوم دارویی ایران، برگزار شد، به گیاهان دارویی موثر بر بیماریهای پوستی پرداخته شد.

وی در این وبینار در حوزه گیاه درمانی بیماریهای پوستی  درخصوص پادزیست ها و داروهای شیمی درمانی جهت مصارف پوستی، داروهای ضدقارچ پوستی، ضد خارش ها، نرم کننده ها و محافظ ها، فرآورده های درمان زخم و جراحت، فرآورده های ضد آکنه، فرآورده های ضد پسوریازیس و سایر فرآورده های پوستی توضیحاتی را ارایه داد.

این عضو انجمن علمی در ادامه گیاهان دارویی و داروهای گیاهی موثر بر بیماری های پوستی را برشمرد که از این گیاهان می توان به ملیس، مورد، نعناع فلفلی، آویشن شیرازی، اسطوخودوس، اکالیپتوس و حنا اشاره کرد.

لازم به ذکر است در این وبینار که دارای امتیاز بازآموزی بوده و با مجوز اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور از زیر مجموعه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید، آخرین یافته های علمی مربوط به این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

 در این وبینار که دارای امتیاز بازآموزی بوده و با مجوز اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور از زیر مجموعه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید، آخرین یافته های علمی مربوط به این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

مخاطبان این دوره پزشکان عمومی، داروسازان و متخصصان طب سنتی بودند و این دوره به صورت مجازی و آنلاین بر بستر آموزش های مجازی جهاددانشگاهی (امجد) برگزار شده ودر انتهای برنامه فایل پاورپوینت ارائه شده و فیلم ضبط شده برنامه نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

در پایان، شرکت کنندگان دوره به مدت 72 ساعت فرصت داده شد تا در آزمون آنلاین پایان دوره شرکت نمایند و با پاسخ صحیح به 70 درصد سوالات بتوانند امتیاز بازآموزی دوره را کسب کنند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز