title
کد خبر: 217057
00
نوآوری‌های دارویی حمایت می‌شود

نوآوران، صاحبان ایده و فعالان حوزه دارویی برای توسعه بازار داخلی این صنعت دعوت شدند تا مجالی برای کاهش واردات محصولات این حوزه فراهم شود.

به گزارش بهداشت نیوز، طرح‌های برتر فناورانه در حوزه دارو برای شرکت در دومین فن بازار ملی دارویی با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انتخاب می شوند تا در مسیر تجاری‌سازی قرار گیرند. این رویداد توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به مدت دو ماه از تاریخ 8 تیر تا 8 شهریور  به صورت مجازی برگزار می شود.

هدف از برگزاری دومین فن بازار ملی دارویی، «ایجاد ارتباط موثر میان صاحبان ایده و شرکت های دانش بنیان و خلاق مستقر در مراکز رشد دانشگاه با سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و بازارهای فروش محصولات در حوزه دارویی» است.

این رویداد ملی در محورهای «محصولات نانوفناوری دارویی»، «اپلیکیشن ها و فناوری های دارویی»، «محصولات آرایشی و بهداشتی»، «محصولات دارویی» و «طب سنتی» برگزار می شود و علاقه مندان به مشارکت در این رویداد تا 7 تیرماه برای ثبت نام فرصت دارند.

نخستین دوره فن بازار ملی دارویی سال گذشته با استقبال زیادی مواجه و طرح‌های فناورانه مختلفی در محورهای انتخابی به این رویداد ارسال شد. دومین دوره آن هم امسال با هدف جذب طرح‌های برتر و توسعه بازار داخلی محصولات ایران ساخت در کشور برگزار می شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز