title
کد خبر: 216333
00
جشن هزارمین عمل جراحی مشترک آندوسکوپیک قاعده جمجمه

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، رئیس دانشکده پزشکی، معاون درمان دانشگاه و جمعی از مسئولان، اساتید و کارکنان مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) جشن هزارمین عمل جراحی مشترک آندوسکوپیک قاعده‌ جمجمه در این مرکز برگزار شد.

به گزارش بهداشت نیوز، پنج‌شنبه 19 خرداد 1401 جشن هزارمین عمل جراحی مشترک آندوسکوپیک قاعده‌ی جمجمه با حضور دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر محمدتقی بیگ محمدی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر سعید ناطقی معاون درمان دانشگاه، دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع و جمعی ازمدیران، مسئولان، اساتید، دستیاران، دانشجویان رشته جراحی مغز و اعصاب در تالار تصویربرداری مجتمع برگزار شد.

در ابتدا دکتر قناعتی رئیس دانشگاه ضمن تبریک جشن هزارمین عمل جراحی مشترک آندوسکوپیک قاعده‌ جمجمه در مجتمع گفت: این افتخار بزرگی است که امروز در خدمت اساتید بزرگ و محققان این مرکز جشن هزارمین عمل جراحی مشترک آندوسکوپیک قاعده جمجمه را برگزار می‌کنیم.

در ادامه دکتر قناعتی با اشاره به تاریخچه تحولات در کشور اظهار داشت: ما الآن در کشور به یک خودباوری رسیده‌ایم. در دانشگاه علوم پزشکی تهران محصولات مدرن، با کیفیت و با تکنولوژی پیشرفته همچون دستگاه سی‌تی‌اسکن، پت و ... توسط دانشمندان ایرانی طراحی شده است که به ما نشان می‌دهد که امروز ما به یک‌روند خودباوری و نگاه استراتژیک رسیده‌ایم.

وی افزود: برای فهم دقیق عظمت جریان انقلاب به شاخص اینفودمی یا به بیانی پروپاگان مسموم در فضای رسانه توجه کنید که این شاخص در ایران 180 برابر نرم دنیا است که به ما نشان می‌دهد که در منطقه خاورمیانه در ایران اتفاق‌های مهمی در جریان است که علیه آن برنامه‌سازی می‌شود.

وی با بیان این نکته که مجموع پروژه‌های صنعتی در دانشگاه علوم پزشکی تهران از مجموع فعالیت تمام دانشگاه‌های صنعتی کشور بیشتر است گفت: این درواقع یک نکته مهم و کلیدی است و علت این موفقیت همکاری بین اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی تهران و صنعتگران است.

رئیس دانشگاه در پایان بیاناتش گفت: با هر انگیزه و با هر ایده در یک نکته با هم مشترک هستیم و آن همان اعتلای کشور است و این مهم محقق نمی‌شود مگر اینکه فعالیت‌های ما در گرو پیشرفت علمی، اقتصادی و حفظ منافع ملی در کشور باشد.

در ادامه دکتر سید موسی صدر حسینی متخصص گوش، حلق و بینی مجتمع ضمن تبریک جشن هزارمین عمل جراحی مشترک آندوسکوپیک قاعده جمجمه گفت: درواقع امروز روز مبارکی است که بیش از هزار عمل جراحی مشترک آندوسکوپیک قاعده جمجمه در این مرکز انجام شده و امیدوارم که با اقداماتی که صورت گرفته است همچنان این عمل جراحی مشترک در این مرکز پایدار و برقرار باشد.

دکتر مهدی زینعلی زاده رئیس بخش جراحی اعصاب مجتمع ضمن خیر مقدم به اساتید، مسئولین دانشگاه و مجتمع گفت: آرزویی که سال‌ها داشتیم امروز به بار نشسته است و می‌توانیم بگوییم که در این دنیای پر از علم و دانش دانشگاه و مجتمع توانسته اثری در این صفحه بزرگ بگذارد که باعث افتخار است.

دکتر زینعلی زاده این موفقیت را مرهون تلاش‌های اساتید مجرب و همکاری تیمی تمامی همکاران دانست و گفت: رسیدن ما به این نقطه مرهون تلاش همه عزیزان است چون این یک کار کاملاً تیمی بوده است.

وی در ادامه تاریخچه و گزارش عملکرد بیش از هزار عمل جراحی مشترک آندوسکوپیک قاعده ی جمجمه در مجتمع را ارائه داد.
در ادامه مراسم دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع ضمن خوشامدگویی به اساتید و مسئولین حاضر گفت: مابر این باور هستیم که با توجه به حضور اساتید برجسته در این مرکز، جایگاه چنین موفقیت‌هایی باید هم مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) باشد، درواقع با توجه به اینکه این مرکز در تمامی حوزه‌ها پتانسیل خوبی دارد توانسته روز به روز نسبت به گذشته جلوتر برود و بهتر شود.

وی با اشاره به چکیده‌ای از گزارش عملکرد مجتمع گفت: من 2 سال است که وارد بحث مدیریتی در مجتمع شده‌ام در ابتدا به‌عنوان معاون درمان و بعد هم ریاست مجتمع و درواقع به عینه دیدم که همکاران این مرکز در حوزه‌های مختلف همچون بحران‌های کووید و موکورمایکوزیس چه تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌شائبه‌ای را انجام داده‌اند و همچنین تشکر ویژه‌ای دارم از تیم مدیریت و رهبری مجتمع به خاطر حمایت‌ها و پشتیبانی‌هایی که داشته‌اند و همه با هم هدفمان این است که محیطی را فراهم کنیم که اساتید و کادر درمان بتوانند آموزش و درمان خود را به بهترین شکل ارائه دهند و تلاش می‌کنیم تا جایی که امکان دارد مشکلات و چالش‌های مجتمع را مرتفع سازیم و پیرو صحبت رئیس محترم دانشگاه بتوانیم به‌واقع خودباوری را در مجتمع به بهترین شکل معنا کنیم.

در پایان مراسم از زحمات ارزشمند اساتید و کارکنان درمانی بخش جراح اعصاب و دیگر همکاران خانواده بزرگ مجتمع که به این موفقیت نائل‌آمده‌اند با اهدای لوح، تقدیر شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز