title
کد خبر: 216157
00
آگهی/ کلینیک سمعک قلهک ارائه دهنده تمامی برند های سمعک

کلینیک سمعک قلهک برای رفع مشکلات شنوایی افراد، انواع سمعک را با برندهای به‌روز و مختلف دنیا به مشتریان ارائه می‌کند. که در این مقاله به معرفی و بررسی برندهای سمعک موجود در مرکز شنوایی سمعک قلهک می‌پردازیم، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

بررسی انواع سمعک

مرکز شنوایی قلهک دارای نمایندگی انواع برند سمعک، تجهیزات و لوازم جانبی سمعک‌ها،  با مناسب‌ترین قیمت و بهترین شرایط پرداخت را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

بنابراین کلینیک سمعک قلهک با راهنمای خرید سمعک با نازل‌ترین قیمت و شرایط پرداختی مناسب، سعی دارد، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند. برای انتخاب و خرید انواع سمعک در برندها، مدل‌ها و قیمت‌های مختلف با توجه به نوع کم شنوایی خود و کارایی آنها، به مرکز شنوایی سمعک قلهک مراجعه کنید.

در ادامه، برندهای سمعک موجود در کلینیک شنوایی سمعک قلهک را معرفی خواهیم کرد. بنابراین با بررسی انواع سمعک و برندهای آنها می‌توانید سمعک مورد نظر خود را با راهنمای خرید سمعک قلهک، انتخاب و خریداری کنید.

انواع برند سمعک مرکز شنوایی قلهک

  • سمعک ریساند
  • سمعک ویدکس
  • فوناک
  • استارکی
  • سمعک زیمنس
  • اتیکن
  • سمعک یونیترون
  • برنافن
  • سمعک پرسنا مدیکال
  • اینترتون
  • سمعک سونیک
  • سمعک آدیو سرویس
  • سمعک A & M

در قسمت ذیل انواع برند سمعک موجود در کلینیک شنوایی سمعک قلهک بررسی خواهیم کرد.

سمعک ریساند (ReSound)

سمعک ریساند، شرکت دانمارکی است که در حوزه کمک به بازیابی شنوایی در افراد، سابقه بسیار طولانی دارد. شرکت ریساند با داشتن جدیدترین فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا، دستگاه‌های با کیفیت و فوق‌العاده‌ای طراحی کرده است.

سیستم پردازش صدا در شرکت ریساند، صداها را در شفاف‌‌ترین حالت ممکن انتقال می‌دهد. ریساند با شبیه‌‌سازی عملکرد گوش واقعی، به افراد کم شنوایی به خوبی کمک می‌کند. همچنین با پژوهش‌های گسترده که در این شرکت انجام شده، به سیستم متعادل و پایداری برای انتقال و تحلیل صدا که عملکرد گوش واقعی را شبیه‌سازی می‌کند، دست یافته‌اند.

شرکت ریساند، سمعک‌های مختلفی را تهیه کرده که همه آنها ضد آب هستند زیرا برای تولید انواع سمعک ریساند (بخش‌های داخلی نظیر میکرفون..) و بخش‌های خارجی سمعک‌ها (پوسته سمعک)، از فناوری نانو استفاده شده به همین سبب نسبت به آب مقاوم هستند.    

سمعک فوناک (Phonak)

در سال 1947 شرکت فوناک در کشور سوئیس تأسیس شد. انواع سمعک برند فوناک، از با کیفیت‌ترین و کاربردی‌ترین سمعک‌ها در جهان محسوب می‌شوند. در سمعک‌های برند فوناک از جدیدترین و به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا نیز استفاده می‌شود.

برند فوناک یکی از معدودترین برندهای دنیاست که فناوری محصولات آن در لحظه در حال پیشرفت بوده و به‌راحتی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. سمعک نایدا یکی از مشهورترین انواع سمعک‌ برند فوناک بوده که برای کودکان تولید می‌شود. از دیگر سمعک‌های شرکت فوناک می‌توان به انواع سمعک نامرئی، سمعک داخل گوشی و سمعک پشت گوشی اشاره کرد.

سمعک استارکی (Starkey)

سمعک استارکی برند آمریکایی بوده که در سال 1973 اولین سمعک خود را به نام CE1 را ارائه کرد. انواع سمعک‌ داخل گوشی و پشت گوشی نیز زیر مجموعه سمعک استرکی هستند. همچنین سمعک هوشمند ضد آب و نامرئی نیز از معروف‌ترین سمعک‌های استارکی به شمار می‌روند.

یکی از ویژگی‌های مهم در این نمونه از سمعک‌ها، ارائه انواع سمعک‌ بدون صدای فید بک است. برای ساخت انواع سمعک استارکی همانند سایر سمعک‌ها از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است.  

سمعک زیمنس (siemens)

یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده سمعک، شرکت زیمنس بوده که یک برند آلمانی است. شرکت تولیدکننده سمعک زیمنس دارای سابقه  130 ساله در حوزه تولید انواع سمعک است.

شرکت سمعک زیمنس، ویژگی‌های فوق‌العاده نظیر پایبندی به تعهدات، تلاش صادقانه برای بهبود سطح شنوایی افراد کم شنوا و استفاده از فناوری جدید و به‌روز دنیاست که هر سال کیفیت محصولات خود را نیز افزایش می‌دهد.

اولین سمعک جیبی دنیا به نام فونوفور الفا توسط شرکت سمعک زیمنس تولید شد. سمعک زیمنس در انواع مختلف با توجه به نوع نیاز هر شخص به بازار ارائه می‌شود. هر فردی بر اساس نوع نیاز خود می‌تواند انواع سمعک زیمنس به نام‌های سمعک‌ پنهان داخل گوشی، سمعک‌ پر قدرت پشت گوشی و سمعک‌های چندمنظوره RIC را از کلینیک سمعک قلهک تهیه نماید.

معرفی انواع سمعک زیمنس

انواع سمعک‌ زیمنس دارای تجهیزات و لوازم جانبی بی‌سیم هستند که در ادامه انواع سمعک زیمنس را معرفی خواهیم کرد.

  • MOTION
  • PURE
  • SILK
  • INSIO
  • ACE
  • CELLION
  • CARAT
  • INTUIS
  • SIRION
  • NITRO
  • ORION

یکی از برندهای معروف، سمعک اتیکن (Oticon)

سمعک اتیکن در سال 1904 در یک شرکت دانمارکی تأسیس شد. یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده سمعک در جهان، شرکت اتیکن دانمارکی محسوب می‌شود. این شرکت در حوزه تحقیقات شنوایی فعال بوده و متعهد به ارائه بالاترین استاندارهای حرفه‌ای و بالاترین میزان کیفیت سمعک‌های موجود در دنیاست.

شرکت اتیکن مدیکال، یکی از انواع سمعک اتیکن بود که در سال ۲۰۰۹ تأسیس شد. هدف اتیکن مدیکال کمک به افراد کم شنوایی بود که قدرت شنیدن با سمعک‌های معمولی را نداشتند. این مدل از سمعک‌ها، با توجه به نیاز مشتریان تهیه شده است.

سمعک یونیترون (Unitron)

سمعک یونیترون، زیر مجموعه کارخانه سونوا که برند کانادایی بوده، محسوب می‌شود. یکی از برندهایی که پیشرفت فراوانی در زمینه تولید برندهای مختلف سمعک دارد، سمعک یونیترون است. این نمونه از سمعک‌ها، تاریخچه‌ای طولانی در حوزه نوآوری در فناوری و تکنولوژی هستند، به همین سبب یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان سمعک در دنیا به شمار می‌رود. از دیگر ویژگی‌های سمعک یونیترون:

  1. طول عمر بالای سمعک
  2. خدمات شایسته این کمپانی
  3.  دارای کیفیت صدای عالی
  4. دارای قیمت مناسب

در راهنمای خرید سمعک‌ها در مرکز شنوایی قلهک، سمعک نامرئی داخل گوشی و پشت گوشی که از انواع سمعک یونیترون محسوب می‌شوند، قابل خریداری است.

سمعک برنافن (bernafon)

سمعک برنافون یکی دیگر از انواع برند سمعک در مرکز شنوایی قلهک است که از بهترین و موفق‌ترین شرکت‌های سازنده سمعک در کشور سوئیس محسوب می‌شود. این کمپانی موفق و معروف برای پردازش صدای بهتر، فناوری به نام (ChannelFree) را ابداع کرده که امروزه به نام سمعک برنافون به بازار ارائه می‌شود.

سمعک‌ پشت گوشی، داخل مجرای شنوایی و مدل گیرنده داخل گوش از انواع سمعک برنافن هستند که برای انواع آسیب‌های شنوایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در کلینیک سمعک قلهک در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

سمعک ویدکس (widex)

سمعک ویدکس یکی از بهترین، قدیمی‌ترین و معروف‌ترین برندها در حوزه طراحی و تولید جدیدترین سمعک‌های دیجیتال، محسوب می‌شود. این نمونه از سمعک‌ها همچنین با استفاده  از تکنولوژی روز دنیا، سمعک‌های هوشمند را تولید کرده است.

شرکت سمعک ویدکس، محصولات جدیدی نظیر سمعک وایرلس بی‌سیم را به بازار ارائه کرده که یکی از بهترین برندهای سمعک موجود است. یک نمونه دیگر از سمعک‌های دیجیتال داخل گوشی، (Senso) است.

بررسی مزایای سمعک ویدکس

اولین برند سمعک هوشمند و نامرئی، مربوط به سمعک ویدکس است که از سال ۱۹۵۶ به بازار ارائه شد. در ادامه به مزایای کمپانی ویدکس اشاره خواهیم کرد.

  • جلوگیری از وزوز گوش با استفاده از سمعک ویدکس
  • دارای کیفیت صدای عالی
  • نویز داخلی بسیار پایین
  • دارای قابلیت شارژ کردن
  • فناوری و تکنولوژی کنترل صداهای بلند و ناگهانی
  • قابلیت نصب روی تلفن همراه اندروید یا آیفون
  • مجهز به سیستم ضد سوت
  • دارای گارانتی
  • یکی از سریعترین سیستم‌ها برای پردازش صدا
  • قابلیت کنترل حجم صدا
  • ارائه سمعک مخصوص نوزادان و کودکان

معرفی انواع سمعک ویدکس

شرکت تولیدکننده سمعک ویدکس برای افزایش کیفیت محصولات و کسب رضایت مشتریان، مدل‌های مختلف سمعک را با فناوری و تکنولوژی‌های گوناگون، متناسب با آسیب‌های شنوایی و نیاز مشتریان به بازار ارائه کرده است.

انواع سمعک ویدکس عبارتند از:

  1. MOMENT
  2. EVOKE
  3. BEYOND
  4. UNIQUE
  5. DREAM
  6. SUPPER
  7. CLEAR
  8. MIND
  9. PASSION

همچنین سمعک ویدکس از لحاظ ظاهر دارای مدل‌هایی نظیر سمعک پشت گوشی، داخل گوشی و نامرئی است.

سمعک پرسنا مدیکال (Personal Medical)

سمعک پرسنا مدیکال از با سابقه‌ترین تولیدکننده‌ها در زمینه سیستم‌های شنوایی و سمعک در آمریکا محسوب می‌شود. این شرکت با هدف اینکه به بهبود کیفیت زندگی کم شنوایان کمک کند، بزرگ‌ترین آزمایشگاه تولید سمعک به نام (hearing aid Laboratory) را در کشور آمریکا احداث کرده است.

کمپانی سمعک پرسنا مدیکال با برخی از شرکت‌ها نظیر (SpeechPro) اولین تولیدکننده سیستم فیتینگ اتوماتیک دنیا و شرکت (Vcom) اولین تولیدکننده سیستم‌های شناسایی صدا در جهان، همکاری کرده و محصولاتی با کیفیت فوق‌العاده بر اساس استانداردهای جهانی برای افراد کم شنوا ارائه کرده است. انواع مدل سمعک پرسنا مدیکال شامل سمعک پشت گوشی و داخل گوشی است.

سمعک اینترتون (Interton)

ویژگی‌های شرکت تولیدکننده سمعک اینترتون در آلمان برای تولید انواع سمعک، عبارتند از:

  1. ارائه سیستم کمک شنوایی
  2. عرضه بهترین سمعک برای افزایش درک گفتار در فضاهای پر سروصدا
  3. قابلیت استفاده آسان برای بیماران
  4. ارائه با مناسب‌ترین قیمت به کاربران
  5. ارائه محصولات مختلف به چندین کشور جهان از جمله ایران
  6. همکاری شرکت سمعک اینترتون با شرکت (GN) و استفاده از فناوری (CORE) برای تولید جدیدترین محصولات برای کمک بیشتر به کم شنوایان

انواع سمعک مدل پشت گوشی و داخل گوشی نیز از انواع سمعک اینترتون محسوب می‌شود.

مدل سمعک (SHARE INTERTON)

امروزه سمعک شیر اینترتون در مرکز شنوایی سمعک قلهک با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این سمعک در مدل‌ها، رنگ‌های متنوع و قابلیت انتخاب قدرت متناسب با نیاز افراد تهیه شده است. برخی از ویژگی‌های این نمونه از سمعک‌ها، عبارتند از:

  1. سمعک شیر اینترتون برای استفاده روزانه مناسب بوده و دارای سیستم کنترل برای جلوگیری از ایجاد سوت است.
  2. صدا را با بهترین کیفیت و واضح به گوش فرد می‌رساند.
  3. قابلیت تشخیص سخن افراد را برای فرد کم شنوا راحت‌تر و آسان‌تر می‌کند.
  4. برای محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا بسیار مناسب است.
  5. سمعک شیر اینترتون دارای پوشش نانو برای محافظت در برابر عرق و رطوبت است.

قیمت انواع سمعک اینترتون

قیمت این مدل از سمعک‌ها بسیار مناسب بوده و علاوه بر اینکه دارای کیفیت فوق‌العاده برای برای افراد کم شنوا است و کیفیت شنوایی این دسته از افراد را افزایش می‌دهد، همچنین هزینه‌ای مناسب و به‌صرفه برای این کاربران دارد.

سمعک آدیو سرویس

یکی دیگر از انواع برند سمعک موجود در کلینیک سمعک قلهک، برند آدیو سرویس است که شرکت تولیدکننده این مدل از سمعک‌ها، آلمانی بوده و دارای ۴۵ نمایندگی در سراسر جهان است. این شرکت اولین تولیدکننده، سمعک‌های داخل گوشی به شمار می‌رود.

از ویژگی‌های سمعک آدیو سرویس که آن را نسبت به مدل‌های دیگر سمعک‌، خاص کرده کیفیت صدای بسیار عالی، طراحی ظریف و زیبا و قیمت مناسب آن است. سمعک آدیو سرویس یکی از جدیدترین محصولات به نام (stiline) را با استفاده از به‌روزترین فناوری و تکنولوژی‌ها، با توجه به نیاز افراد کم شنوا ساخته است.

برند سمعک (A&M)

سمعک (A&M)، برای افرادی که دارای انواع مشکلات شنوایی هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شرکت با بیش از ۱۰۰ سال سابقه درخشان در حوزه تولید سمعک برای رفع مشکل افراد کم شنوا فعالیت دارد.

این شرکت علاوه بر اینکه به نیاز این دسته از افراد توجه کرده، همچنین انواع سمعک را با قیمت مناسب و به‌صرفه در اختیار مصرف‌کنندگان با هر بودجه‌ای قرار می‌دهد. همچنین برند سمعک (A&M) با استفاده از فناوری پیشرفته دیجیتال، انواع سمعک را به بازار ارائه کرده است.

معرفی انواع سمعک (A&M)

انواع سمعک (A&M) که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد را می‌توانید با مراجعه به کلینیک شنوایی سمعک قلهک و راهنمای خرید سمعک توسط پرسنل با توجه به نیازتان و با مناسب‌ترین قیمت انتخاب و خریداری کنید. انواع سمعک (A&M) عبارتند از:

  1. P8
  2. P6
  3. P4
  4. A4
  5. T3
  6. T1

ویژگی‌های عملکردی سمعک‌های (A&M)

این مدل از سمعک‌ها دارای ویژگی‌های عملکردی بی‌نظیری هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

مدیریت سر و صدا (noise)

از ویژگی‌های منحصر به فرد سمعک A&M، کاهش سر و صدای پس زمینه، بهبود در وضوح گفتار و کاهش تداخل ناخواسته صداهاست. به این منظور که این مدل از سمعک‌ها در مدیریت سر و صدا بسیار هوشمندانه طراحی شده‌اند.

دارای قابلیت (Voice Ranger)

با داشتن این ویژگی در سمعک‌های (A&M) موجب می‌شود که فرد کم شنوا، صدای شخص صحبت کننده را بلندتر بشنود، در حالی که صدای پس زمینه حفظ می‌شود.

همگام‌سازی بی‌سیم (Wireless synchronization)

همگام‌سازی بی‌سیم بین ابزارهای شنیداری مختلف در افراد کم شنوا، درک مکالمه طرف مقابل را برای شخص کم شنوا آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند.

دارای میکروفون‌های اتوماتیک جهت‌دار

سمعک (A&M) برای افراد کم شنوایی که می‌خواهند درک گفتار بهتری از محیط و مکان‌های پر سروصدا و شلوغ داشته باشند، بسیار مناسب است. بنابراین به این دسته از کاربران کمک می‌کند که درک گفتار بهتری از مکان‌های مختلف نظیر مراسم‌های سخنرانی داشته باشند.

کلام آخر

با توجه به موارد ذکر شده در قسمت فوق، انواع برند سمعک، توسط کمپانی‌های مختلف در سراسر دنیا تولید شده تا انواع مشکلات شنوایی را در افراد کم شنوا برطرف کنند. هدف این برندها، علاوه بر حل کردن مشکلات کم شنوایی در کاربران، ارائه با کیفیت‌ترین و بهترین محصولات با هزینه‌های مناسب و به‌صرفه به افراد کم شنواست.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای حل مشکلات شنوایی مختلف به کلینیک شنوایی سمعک قلهک مراجعه کرده و انواع برند سمعک را با توجه به نوع کم شنوایی خود، انتخاب و خریداری نمایید.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز