title
کد خبر: 215469
00
صدور نخستین محموله واکسن کرونا به ونزوئلا

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از آمادگی کشورمان برای صادرات چهار میلیون دُز واکسن کرونا خبر داد و گفت: نخستین محموله از واکسن صادراتی ایران به کشور ونزوئلا صادر شد.

به گزارش بهداشت نیوز، بهرام عین الهی امروز شنبه در پایان نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اردبیل  افزود: : من با ۹ وزیر بهداشت کشورهای مختلف ملاقات داشتم و آمادگی خود را برای صادرات واکسن به کشورهای دیگر اعلام کردم و حتی می توانیم به کشورهایی که از نظر توسعه وضعیت خوبی ندارند، مجانی واکسن بدهیم.

وی یادآورشد: الان چهار میلیون دُز واکسن آماده داریم و در نخستین محموله یکصدهزار دز برای ونزوئلا ارسال کردیم که وزیر بهداشت این کشور دوباره تقاضا کرده مقدار بیشتری ارسال کنیم که باز هم خواهیم فرستاد.

عین اللهی گفت: اینکه ما می‌توانیم صادر کننده واکسن باشیم در حالیکه قبلا نیاز به واکسن داشتیم، افتخار بزرگی است و  ما با صادرات واکسن نشان می‌دهیم جمهوری اسلامی ایران همچنان یک کشور قوی در همه مسائل هست.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز