title
کد خبر: 212408
00
غرق شدن اعضای یک خانواده در دریای چابهار

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان با اشاره به غرق شدن سه فرد از اعضای یک خانواده مشهدی در دریای بزرگ چابهار گفت: با تلاش امدادگران، پیکر 2 فرد غرق شده از آب بیرون کشیده شد.

به گزارش بهداشت نیوز،  علیرضا میر بهاالدین گفت: ساعت ۱۸.۵۰ روز گذشته ۲۰ فروردین‌ماه در پی گزارش مردم منطقه مبنی بر غرق شدگی اعصای یک خانواده در دریا بزرگ شهرستان چابهار، بلافاصله  یک  تیم از نجاتگران پایگاه دریایی دلفین جمعیت هلال احمر چابهار به محل حادثه اعزام شده و اقدام به جست‌وجوی پیکر افراد غرق شده کردند.

وی افزود: با تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر به همراه نیروهای دریابانی و افراد محلی  پس از 2 ساعت تلاش پیکر 2 تن از غرق شدگان این حادثه به بیرون آب منتقل و تحویل عوامل انتظامی شد.

میربهاءالدین گفت: جان باختگان، اعضای یک خانواده از مشهد بودند که برای تفریح و گردش به چابهار آمده‌ بودند. در این حادثه که دختر هشت ساله، پسر پنج ساله و پدر ۳۵ ساله خانواده غرق شدند، برادر کوچک‌تر هنگام بازی در ساحل بر اثر موج دریا به داخل آب هدایت و پس از آن خواهر بزرگتر سریعا به طرف دریا رفته و متعاقب آن پدر و مادر هم برای نجات فرزندان خود به دریا می‌زنند که متاسفانه پدر و فرزندان غرق شده ولی مادر نجات پیدا می کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تاکید کرد: به عموم هموطنان بویژه گردشگران در کنار منابع آبی توصیه می شود برای ایمنی بیشتر خودشان از شنا کردن در رودخانه‌ها، سدها، کانال‌های آبی و مکان‌های ممنوعه دریا خودداری کنند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز