title
کد خبر: 211213
00
اگر کارهایتان را همیشه به تعویق می اندازید حتما این مطلب را بخوانید

اگر کارهایتان را به تعویق می اندازید از قانون سه دقیقه استفاده کنید و کارهای سخت را فقط برای 3 دقیقه در لیست کاری خود قرار دهید اگر بعد از این زمان نتوانستید آن کار را ادامه دهید از انجامش دست بکشید.

به گزارش بهداشت نیوز از سینا پرس همه ما برای به تعویق انداختن کارهایمان مقصر هستیم و احساس عذاب وجدان می کنیم . محققان دریافتند «قانون سه دقیقه» باعث می‌شود کارهای خانه به کارهای قابل کنترل و غیرقابل کنترل تقسیم شود و در واقع باعث می‌شود افراد بتوانند برای مدت طولانی‌تری در یک فعالیت پشتکار پیدا کنند.

در یک آزمایش، روانشناسان دریافتند که قانون 20 دقیقه (قانون های قبلی) به دلیل طولانی بودن دلهره آور است. اما زمانی که شرکت‌کنندگان در این پژوهش بایستی سه دقیقه تلاش کنند، 98 درصد آن ها بعد از این زمان هم به کار خود ادامه دادند.

دکتر وایلد، نویسنده کتاب خارق‌العاده باش: در باره ۷ مهارت کلیدی برای تبدیل زندگی شما از یک زندگی معمولی به فوق‌العاده، می‌گوید: «سه دقیقه به سرعت تبدیل به شش دقیقه یا نه دقیقه می‌شود و قبل از اینکه متوجه شوید کار شما به پایان رسیده است.» همچنین برای افراد خجالتی یا افرادی که دارای اضطراب اجتماعی هستند قانون سه دقیقه بسیار جواب می دهد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز