کد خبر: 21089
تاریخ انتشار: یکشنبه 14 خرداد 1396 - 13:46
۱۳ عدد نارنجک جنگی در ورامین کشف شد.
به گزارش بهداشت نیوز، با تماس شخصی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد با اشیاء مشکوک در حین حفاری حوضچهای در زمین زراعی خود، موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرفت. بررسی صحت اولیه اطلاعات، اعزام نیرو و کشف تعداد ۱۳ عدد نارنجک جنگی و بعد از خنثی سازی مهمات کشف، شده، منتقل شد. تحقیقات پلیس در رابطه بافرد یا افراد مرتبط با مهمات کشف شده ادامه دارد و در این رابطه پروندهای در پلیس تشکیل شد.
منبع: فارس
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.