title
کد خبر: 209534
00
معجزه از بین بردن جای جوش با سفیده تخم مرغ

متخصصان می‌گویند سفیده تخم‌مرغ خاصیت ترمیم‌کنندگی دارد. این ماده خوراکی به بهبود جای جوش روی پوست‌تان کمک می‌کند و آن‌ها را محو خواهد کرد.

به گزارش بهداشت نیوز ،سفیده تخم‌مرغ خاصیت ترمیم‌کنندگی شگفت‌انگیزی دارد که به بهبود جای جوش روی پوست‌تان کمک می‌کند و آن‌ها را محو خواهد کرد. در ادامه طرز استفاده از سفیده تخم مرغ برای از بین بردن جای جوش را بخوانید.

سفیده تخم‌مرغ خاصیت ترمیم‌کنندگی شگفت‌انگیزی دارد که به بهبود جای جوش روی پوست‌تان کمک می‌کند و آن‌ها را محو خواهد کرد. سفیده تخم‌مرغ سرشار از ویتامین‌ها و آمینو اسید‌هایی است که با تنگ کردن منافذ پوست از ایجاد جوش‌های جدید هم جلوگیری می‌کنند.

درمان جای جوش با سفیده تخم‌مرغ
سفیده تخم‌مرغ را در یک کاسه بریزید و آن‌قدر هم بزنید تا سفید شود و پُف کند. آن را به‌آرامی با انگشت روی پوست‌تان بمالید و بیشتر بر نقاط تیره و جا‌های جوش متمرکز باشید. بعد از خشک شدن سفیده تخم‌مرغ روی پوست‌تان، یک یا دو دقیقه صبر کنید و بعد آن را با آب گرم بشویید. این کار را دو تا سه بار در هفته تکرار کنید. اگر پوست‌تان خیلی خشک است بعد از شستن صورت‌تان با آب گرم می‌توانید از روغن زیتون استفاده کنید.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز