title
کد خبر: 209
00
رئیس جمعیت هلال احمر؛
جمعیت هلال احمر ایران برای برگزاری کنفرانس منطقه ای آماده است

رئیس کمیسیون جوانان فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر از ایجاد شبکه منطقه ای هلال احمر و بررسی و به اشتراک گذاشتن بهترین دستاوردها در زمینه های عام المنفعه و انسان دوستانه ابراز امیدواری کرد.

به گزارش بهداشت نیوز،«باس فان روسوم» رئیس کمیسیون جوانان فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر صبح امروز با دکتر سیدامیرمحسن ضیائی رئیس جمعیت هلال احمر ایران دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، دکتر ضیائی توضیحاتی درباره نحوه فعالیت و عملکرد جمعیت هلال احمر و سازمان های تابعه جمعیت هلال احمر ارائه کرد و اظهارداشت: پیشنهاد برگزاری کنفرانس منطقه ای از سوی رئیس کمیسیون جوانان فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر به میزبانی جمعیت هلال احمر ایران می تواند نقطه عطفی در جهت مشارکت و همکاری جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر با یکدیگر باشد.

وی با تاکید بر اینکه می توان در زمینه توان افزایی جوانان و فعالیت های گروهی در این کنفرانس صحبت کرد، ادامه داد: جمعیت هلال احمر ایران برای برگزاری کنفرانس و ایجاد شبکه مشترک آماده است.

ایجاد شبکه منطقه ای هلال احمر برای به اشتراک گذاشتن تجارب جمعیت های ملی

«باس فان روسوم» رئیس کمیسیون جوانان فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر ضمن اظهار تعجب از توانمندی جمعیت هلال احمر ایران، گفت: بایستی صدای جوانان را براساس نیازهایی که دارند بشنویم و در زمینه جذب تعداد بیشتری از جوانان در فعالیت های انسان دوستانه اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر از مهد کودک تا سنین بالاتر جذب جمعیت هلال احمر هستند، یادآور  شد: با توان افزایی جوانان داوطلب هلال احمر ایران میتوان آن ها را در زمینه انجام فعالیت های عام المنفعه و بشر دوستانه آموزش داد.

رئیس کمیسیون جوانان فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر پیشنهادی درباره ایجاد شبکه منطقه بیان کرد و گفت: امیدواریم با ایجاد شبکه منطقه ای هلال احمر و بررسی و به اشتراک گذاشتن بهترین دستاوردها در زمینه های عام المنفعه و انسان دوستانه بتوان بهترین بهره را از به اشتراک گذاشتن تجارب کسب کرد. البته امکان ارتباط شبکه های منطقه آسیا و اقیانوسیه، اروپایی، آفریقایی؛ منطقه منا نیز وجود دارد که در صورت تشکیل شبکه منطقه ای منا، این امکان فراهم خواهد شد./ک

منبع:هلال احمر


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز