title
کد خبر: 208358
00
برای کاهش وزن چگونه از چای سبز استفاده کنیم؟

کسب مزایای چای سبز برای کاهش وزن، به درک نیاز به چگونگی مصرف این چای بستگی دارد.

به گزارش بهداشت نیوز، مرکز پزشکی دانشگاه مریلند نوشیدن 2 تا 3 فنجان در روز را توصیه می کند، زیرا هر فنجان حاوی حدود 200 میلی گرم کاتچین است.

با این حال، نوشیدن چای سبز منظم ممکن است به اندازه مصرف مکمل های چای سبز برای کاهش وزن مفید نباشد.

اکثر مطالعاتی که به چگونگی کاهش وزن با مصرف چای سبز پرداخته اند، به صراحت عصاره چای سبز را بررسی کرده اند که این مزایا در وعده های کوچک مصرف آنها متمرکز می شود. اگرچه نوشیدن چای سبز به طور منظم به شما در حفظ وزن سالم کمک می کند، اما فواید آن چندان چشمگیر نخواهد بود.

وقتی نوبت به لذت بردن از طعم چای سبز می شود، نحوه دم کردن آن می تواند تفاوت کلی ایجاد کند. مراقب باشید که بیش از حد آب را نجوشانید، زیرا جوشاندن باعث آسیب به کاتچین ها می‌شود.

برای نتیجه بهتر، آب را جوش بیاورید، اما قبل از اینکه آن را بر روی برگ های چای سبز بریزید؛ برای ده دقیقه اجازه دهید تا سردردتر شود. سپس آن را بر روی برگ های چای بریزید، و اجازه دهید تا یک دقیقه قبل از بیرون آوردن برگ ها دم کشیده و سپس آن را سرو کنید.

بسته به سلیقه شما، این مدت زمان دم کشیدن می تواند کوتاه تر یا طولانی تر شود.

برخی از انواع چای سبزها جهت کاهش وزن، بهتر از سایرین می باشد. چای سبز ماچا دارای بیشترین مواد مغذی است، همانطور آن را حل کرده و خود برگ های چای سبز را با چای بنوشید، نه اینکه فقط از آنها برای دم کردن با آب استفاده کنید.  

می توانید هر زمان که نوشیدنی های شما سرشار از کالری می شوند، چای سبز را وارد رژیم غذایی خود کنید. چای سبز جایگزین خوبی برای نوشابه های قندی و نوشیدنی های قهوه شیرین شده است و تنها چند هفته طول می کشد تا حس چشایی شما به شیرینی طبیعی لطیفی که در آن موجود است عادت کند.

به این ترتیب، شما با کاهش کالری مصرفی در طول روز، باعث ایجاد تغییر در میزان معمول کاهش وزن می شوید، از سطح  انرژی بیشتر لذت برده و حتی سوخت و ساز خود را برای سوزاندن کالری هایی که می خورید، تقویت می کنید.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز