title
کد خبر: 207074
00
ستاد کرونا با برگزاری این جشنواره مخالفت کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از مخالفت ستاد کرونا با برگزاری جشنواره اقوام در استان گلستان خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، عبدالرضا فاضل عصر امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان گلستان اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان به دلیل عدم تمکین مصوبات ستاد کرونا در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور به محاکم قضایی استان گلستان معرفی می شود.

وی به مصوبات جلسه مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا برگزاری جشنواره اقوام که برآورد می شد بیش از ۲۵ هزار بازدیدکننده در آن حضور یابد برگزار نمی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد: براساس مصوبه ستاد کرونا اختتامیه کنگره تجلیل از امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس در چهارم بهمن ماه و با یک سوم ظرفیت سالن برگزار می شود.

فاضل با بیان اینکه در حال حاضر همه شهرهای گلستان در وضعیت آبی قرار دارند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه نسبت به هفته‌های گذشته بار بستری بیماران کرونایی افزایش محسوسی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۹۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند، گفت: از این تعداد ۳۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند و ۱۹ نفر نیز به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز