title
کد خبر: 206922
00
 مقاومت 90 درصدی بدن در برابر کرونا با تزریق این دز واکسن

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با تزریق نوبت سوم میزان ایمنی در برابر این ویروس در اکثر موارد به بالاتر از ۹۰ درصد خواهد رسید.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر مجید جعفری‌نژاد اظهار کرد: واکسیناسیون نوبت سوم مکمل واکسیناسیون دو نوبت قبلی است و برای همه مردم ضروری است که نوبت سوم واکسن کرونا خود را تزریق کنند.

وی با بیان اینکه ضمن دعوت از گروه‌های هدف واجد شرایط که ۳ ماه از تزریق نوبت دوم واکسن‌شان گذشته است، ادامه داد: با تزریق نوبت سوم میزان ایمنی در برابر این ویروس در اکثر موارد به بالاتر از ۹۰ درصد خواهد رسید.

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن تاکید بر نقش موثر و اهمیت مشارکت مردم در کنترل کرونا در کشور گفت: در حال حاضر مهمترین عامل موثر در کنترل کرونا علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تکمیل واکسیناسیون گروه‌های هدف است.

به گزارش وبدا، جعفری‌نژاد افزود: یکی از مهم‌ترین سلاح‌های بشر برای مقابله با این ویروس واکسیناسیون سراسری است. تجربه دنیا و کشور ما نشان داده است هر قدر پوشش واکسیناسیون بالاتر باشد سرایت بیماری می‌تواند کمتر شده و مرگ و میر بیماری کاهش می‌یابد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز