title
کد خبر: 206799
00
گرانولا و دانه چیا و خواص آن‌ها

تهیه انواع گرانولای باکیفیت و قیمت بسیار مناسب که تهیه شده از جو دوسر ارگانیک باشند و دانه چیا از طریق فروشگاه آنلاین میلز امکان‌پذیر است.

به گزارش بهداشت نیوز ،تا به حال محصول گرانولا و دانه چیا را برای کاهش وزن به شما پیشنهاد شده است؟ جوی دوسر پرک به همراه دانه‌های ریز چیا جادوگران لاغری محسوب می‌شوند. کاهش وزن علاوه بر اینکه باعث می‌شود در خرید لباس‌های خود انتخاب‌های بیشتری داشته باشید از بروز بیمارهای قلبی، دیابت، دردهای استخوانی و بسیاری از بیماری‌های که ناشی از اضافه‌وزن هستند رهایی پیدا می‌کنید. رعایت رژیم غذایی و ورزش از راه‌کارهایی است که تأثیر خارق‌العاده‌ای در از دست دادن چربی‌های اضافه بدن دارند؛ اما باید در انتخاب تغذیه برای کاهش وزن دقت بسیار زیادی داشت زیرا بسیاری از رژیم‌های لاغری نه‌تنها در کاهش وزن تأثیری ندارند بلکه به دلیل حذف مواد مغذی و ویتامین‌های ضروری بدن منجر به بروز بیماری‌ها و آسیب‌های جدی در بدن می‌شوند. از مواد غذایی مفید همچون محصولات برند نام‌آشنای میلز که در مبارزه با چاقی بسیار مؤثر هستند می‌توان به گرانولا آجیلی اشاره کرد. این ابرغذا تأمین‌کننده مواد ضروری بدن است و با ایجاد احساس سیری بلند کمک بسیار شایانی در کنترل اشتها می کند. تهیه انواع گرانولای باکیفیت و قیمت بسیار مناسب که تهیه شده از جو دوسر ارگانیک باشند از طریق فروشگاه آنلاین میلز امکان‌پذیر است.

گرانولا و دانه چیا و خواص آن‌ها
گرانولا خوراکی خوشمزه‌ای است که حاوی جو دوسر، انواع مغزها، میوه‌های خشک و عسل است. در برخی از انواع گرانولا از دانه‌های پرخاصیت مانند چیا نیز استفاده می‌شود. گرانولا و دانه چیا ارزش غذایی بسیار بالایی دارند. این محصول که جزو اسپشیال‌ترین گرانولاهای میلز است، حاوی فیبر، امگا 3، کلسیم، منیزیم، روی، فسفر، پروتئین و بتاگلوتان است. مصرف گرانولا در حفظ سلامت پوست و مو، کاهش بیماری‌های قلبی و عروقی، کاهش دیابت، کاهش کلسترول خون، پیشگیری از سرطان، و سلامت دستگاه گوارش بسیار مؤثر است. این ماده غذایی فاقد گلوتن است و برای افرادی که از بیماری سلیاک رنج می‌برند منع مصرف ندارد. درواقع این محصول حاوی بیشتر مواد غذایی که باید در رژیم لاغری وجود داشته باشد را دارا است.

 چگونه گرانولا و دانه چیا باعث کاهش وزن می‌شوند؟
جو دوسر و دانه چیا موجود در گرانولا حاوی فیبر و پروتئین زیاد هستند. این مواد با ترکیب مایعات آب زیادی به خود جذب کرده و باعث پر شدن حجم معده و درنهایت کاهش اشتها برای میل غذا را در پی خواهند داشت؛ بنابراین استفاده از گرانولا در میان وعده‌ها و قبل از غذای اصلی می‌تواند در روند کاهش وزن بسیار کمک کند. گاهی می‌توان از این خوراکی در وعده‌هایی غذای اصلی صبحانه و شام نیز میل کرد.

نحوه مصرف گرانولا و دانه چیا
گرانولا را می توان مانند سایر غلات صبحانه به همراه شیر سرد میل کرد. همچنین گرانولا را می توان با ماست و تکه های میوه تازه مانند موز و توت فرنگی و انواع بری ها در یک لیوان ریخت و میل کرد. این میان وعده بی نظیر پارفه نام دارد. گرانولا یک تاپینگ جذاب و خوشمزه برای انواع سالاد، بستنی، دسر و اسموتی نیز هست. در تمام موارد فوق می توان دانه چیا را به عنوان تاپینگ اضافه کرد. میلز در تولید خاص‌ترین شیرینی‌جات رژیمی پیشتاز است.

ضرورت کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل
شاید بیشتر افراد زمانی که برای خرید لباس موردعلاقه خود اقدام می‌کنند و نمی‌توانند مناسب سایز خود موفق به خرید آن شوند متوجه اضافه‌وزن خود شوند و تصمیم به کاهش آن بگیرند البته این یکی از دلایل رسیدن به وزن ایده آل است؛ اما دلایل دیگری نیز برای از دست دادن چربی‌های اضافه وجود دارد

سلامت جسمی و ذهنی
امروزه پزشکان داشتن وزن ایده آل را مرتبط با سلامت جسمی می‌دانند که حتی اثرات آن در سالمندی نیز قابل مشاهده است. مشکلات عضلانی و استخوانی مانند ساییدگی زانوها و دیسک کمر، بیماری‌های قلبی، دیابت، فشارخون و بسیاری از بیماری‌های دیگر ناشی از اضافه‌وزن هستند. وزن مناسب بر عملکرد حافظه نیز بسیار اثرگذار است.

اعتمادبه‌نفس
زمانی که افراد دارای وزن ایده آل باشند برای انجام فعالیت‌های روزانه‌ که نیازمند تحرک و انرژی بیشتری هستند استقبال می‌کنند و درنهایت احساس خوب و اعتمادبه‌نفس زیادی را به دست می‌آورند.

رژیم لاغری باید حاوی چه مواد غذایی باشد؟
یکی از دلایل داشتن وزن ایده آل حفظ سلامتی است. رسیدن به این هدف با رعایت رژیم غذایی و ورزش امکان‌پذیر است اما برای رسیدن به وزن مناسب نباید مصرف مواد غذایی سالم و مورد نیاز بدن را کاهش یا حذف کرد. در صورتی که اندام‌های بدن نتوانند ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم را دریافت کنند در انجام وظایف خود دچار اختلال می‌شوند  و حتی امکان بروز عفونت‌ها، خستگی و سوءتغذیه نیز وجود خواهد داشت. برای مبارزه با چاقی باید از رژیم غذایی پیروی کرد که حاوی قند و چربی کم و همچنین شامل همه گروه‌های سالم غذایی مانند میوه‌ها، سبزیجات، غلات، حبوبات، آجیل و پروتئین‌ها باشد.

سخن نهایی

وزن ایده آل سلامت جسمی و روحی افراد را تضمین می‌کند برای رسیدن به وزن مناسب رعایت رژیم غذایی اصولی و درست که حاوی منابع اصلی مواد غذایی معدنی و ویتامین‌ها بسیار ضروری است. گرانولا و دانه چیا از خوراکی هایی محسوب می‌شوند که ضمن تأمین مواد لازم بدن باعث ایجاد احساس سیری می‌شوند و کاهش اشتها را به همراه دارند. توجه داشته باشید که مصرف این خوراکی به‌تنهایی در مدت‌زمان کم قادر به کاهش وزن یست انجام فعالیت‌های ورزشی می‌تواند رسیدن به وزن مطلوب را سریع‌تر ممکن سازد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز