title
کد خبر: 205441
10
بهترین مرکز مزوتراپی مو در کرج + نکات مهم و قیمت

مهارت پزشک در تزریق مزوتراپی مو در محل مناسب و به میزان صحیح و انتخاب کوکتل های مزوتراپی مو با کیفیت بالا مهمترین نکات انتخاب بهترین مرکز مزوتراپی مو در کرج میباشد که در کلینیک زیبایی دکتر انوشه هر دوی این موارد به خوبی رعایت شده از جمله مزوتراپی مو توسط پزشک و تزریق بهترین برند های کوکتل های فرانسوی ، اسپانیایی و کره ای به زیباجویان می باشد.

بهترین مرکز مزوتراپی مو در کرج

مهارت پزشک در تزریق مزوتراپی مو در محل مناسب و به میزان صحیح و انتخاب کوکتل های مزوتراپی مو با کیفیت بالا مهمترین نکات انتخاب بهترین مرکز مزوتراپی مو در کرج میباشد که در کلینیک زیبایی دکتر انوشه هر دوی این موارد به خوبی رعایت شده از جمله مزوتراپی مو توسط پزشک و تزریق بهترین برند های کوکتل های فرانسوی ، اسپانیایی و کره ای به زیباجویان می باشد. رضایت مراجعه کنندگان یک شاخص مهم می باشد که نتایج خوب حاصل از مزوتراپی مو در کرج برای آنها نشاندهنده این موضوع می باشد. برای پیدا کردن عبارت " مزوتراپی مو در کرج دکتر انوشه " را جستجو کنید و وارد وب سایت کلینیک دکتر انوشه شوید.

مزوتراپی مو برای چه افرادی توصیه می شود؟

مزوتراپی مو پرطرفدارترین روش جلوگیری از ریزش مو بدون جراحی است. مزوتراپی سر با تحریک بافت مو و افزایش گردش خون، سلول های اپیدرم را بازسازی کرده و برای افراد زیر مناسب است :

  • دچار ریزش مو یا نازکی تارهای مو و کم پشتی مو
  • نیاز به تقویت مو و رشد مجدد موها
  • افرادی که کاشت مو انجام داده اند

کوکتل مزوتراپی مو دارای بسیاری ویتامین ها و موادمغذی است که مستقیماً در محل ریشه مو تزریق می شود. این تزریق بدون درد و خونریزی و دوره نقاهت می باشد برای مراجعه مزوتراپی مو حتما بهترین مرکز مزوتراپی مو کرج را انتخاب کنید.

 

محلول مزوتراپی از چه موادی ساخته شده است؟

کوکتل مزوتراپی مو ، اسم محلول تقویتی است که در طی فرایند مزوتراپی به مو تزریق می شود، این ماده از مواد گوناگونی همچون انواع مواد معدنی مانند منیزیم و زینک، انواع ویتامین ها، نوعی داروی مغزی مشابه سیلیکون که به صورت طبیعی در بدن وجود دارد که با افزایش سن مقدار آن کم شده و سبب ریزش مو می شود، کلسی تونین که سبب خون رسانی بهتر به مو خواهد شد و همچنین انواع دارو های بی حس کننده موضعی و داروهای افزایش دهنده سطح خون رسانی به مو، ساخته شده است.

هزینه مزوتراپی مو در کرج

هزینه ی مزوتراپی مو به چه چیزهایی بستگی دارد؛ تعرفه مزوتراپی مو در کرج به عوامل گوناگونی مثل تعداد جلسات درمانی، دوز داروی تزریق شده، دستمزد پزشک، ترکیبات موجود در محلول مزوتراپی و مواردی از این دست که فردی و گاها سلیقه ای هستند بستگی دارد. از آنجا که مزوتراپی یک درمان زیبایی غیرتهاجمی است و شامل جراحی های ضروری نمی شود، شرکت های بیمه معمولاً هزینه ای را پرداخت نمی کنند. هزینه مزوتراپی مو در کرج برای هر جلسه در سال 1400 از 800 هزار تومان تا 1ملیون تومان متغیر است.

 

مزوتراپی به چه معناست؟

نام گذاری مزوتراپی بر اساس یکی از لایه های پوستی به نام مزودرم صورت پذیرفته، چرا که در این روش مواد مغذی، هرمون ها و انواعی از ویتامین ها جهت درمان، به لایه میانی پوست یعنی همان مزودرم تزریق می شوند. این روش کم ترین تهاجم مستقیم به پوست را در پی خواهد داشت. فولیکول مو ها، هیالورونیک اسید، رشته های کلاژن و الاستین قرار گرفته شده در این لایه باعث حفظ طراوت و شادابی پوست می شوند، اما در صورت بروز عارضه ای، لایه سطحی پوست اجازه رسیدن برخی دارو ها را به این لایه نمی دهد. پس با استفاده از تزریق مواد مورد نیاز به این لایه از پوست، این مشکل رفع خواهد شد. در واقع با تزریق مزوتراپی و رساندن مواد مورد نیاز مو، می توان ریزش مو ها را به هر دلیلی که باشد تا حد قابل قبولی مورد کنترل قرار داد.

مزوتراپی مو روشی است که به شما در به دست آوردن مو های ریخته شده، کمک می کند. مزوتراپی مو در زنان و هم در مردان انجام می شود، اما با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر شخص، با روش های مختلفی انجام شده و نتایجی مختلف را در پی دارد. در طی فرایند درمان، شما هیچ گونه احساس دردی نخواهید داشت و در صورتی که مراقبت های بعد از مزوتراپی را رعایت کنید، پوست شما هرگز زخم نخواهد شد و به عمل جراحی نیز، احتیاجی نخواهد بود.

روش مزوتراپی مو چند سال است که اجرا می شود؟

ابداع این روش درمانی به 70سال پیش توسط دکتر پیستور بر می ‌گردد که از آن برای رفع کردن چین و چروک ها و اسکار های پوستی استفاده می شود و یکی از بهترین روش های جوان سازی پوست است. اما روش مزوتراپی مو که مورد تایید کشور های اروپایی است از سال 2002 توسط دکتر شاپیکو انجام می گردد و طبق ادعای دکتر شاپیکو، این روش برای بیش از 90 درصد مفید و موثر خواهد بود.

مزوتراپی مو چه انواعی دارد؟

راهکار های متفاوتی برای انجام مزوتراپی وجود دارد که این راهکار ها برای رفع چین و چروک پوستی، جوان سازی پوست، جلوگیری از ریزش مو، از بین بردن جوش ها و کبودی اطراف چشم و همچنین درمان انواع سندروم های مختلفی چون بلز پالسی، تونل کارپ و فیبرومیالژی استفاده می شود که نتایج قابل قبولی را ارائه داده اند.

مزوتراپی مو چه مزایایی دارد؟

مزوتراپی مو روشی است که برای هر سنینی قابل اجرا است، در نتیجه استفاده از این روش علاوه بر متوقف شدن روند ریزش مو، رشد مو را نیز تحریک کرده و افزایش می دهد و منجر به افزایش حجم و استحکام مو ها می گردد، حتی ضایعه های پوستی را رفع و چربی پوست سر را تنظیم می کند. درمان آلوپسی با مزوتراپی مو امکان پذیر بوده و مزوتراپی برای ریزش ارثی مو نیز قابل توصیه است. در این روش درمانی هیچ جراحی اتفاق نیفتاده، نیازی به بیهوشی نخواهد بود و حتی دردی را احساس نخواهید کرد، در نتیجه نیاز به مراقبت خاصی پس از درمان نخواهد بود.

عوارض مزوتراپی مو چیست؟

در انجام مزوتراپی مو نیز همانند سایر روش ها امکان دارد که عوارضی بروز کند، اما مقدار این عوارض چشم گیر نخواهد بود و تا کنون نیز عارضه خاصی برای مزوتراپی گزارش نشده است. اما دقت کنید که در صورت انجام فرایند درمانی توسط فردی غیر متخصص، احتمال وقوع برخی عوارض مانند کبودی و خارش نیز وجود دارد.

کدام مشکلات مو را می توان با مزوتراپی بر طرف کرد؟

در این روش می توان ریزش های ناشی از فشار های روانی و شیمی درمانی را بر طرف کرد، ساقه های آسیب دیده مو را ترمیم و سرعت رشد مو را افزایش داد. همچنین با این روش می توان به درمان آلوپسی و ریزش موی سکه ای نیز اقدام کرد.

چه افرادی از انجام مزوتراپی مو، منع شده اند؟

به صورت کلی زنان باردار، آقایان بالای 40 سال، بانوان بالای 60 سال که از مشکل طاسی آندروژنی رنج می برند، همچنین افرادی که دچار ریزش مو به دلیل برخی بیماری های زمینه ای مانند سفلیس هستند و افراد مبتلا به دیابت، هموفیلی، ایدز و هپاتیت، نباید از این روش درمانی استفاده کنند.

مزوتراپی مو مناسب چه افرادی است؟

به صورت کلی این روش درمانی برای تمام افرادی که از مشکل ریزش مو رنج می برند مناسب است و سن و جنسیت تاثیری بر این مورد ندارد. شما با مراجعه به کلینیک تخصصی و معاینه شدن توسط پزشک می توانید تعداد جلسات درمانی و سایر اطلاعات مورد نیاز را در مزوتراپی مو در کرج به دست آورید.

مزوتراپی مو به چه صورتی انجام می شود؟

ابتدا با مراجعه به بهترین مرکز مزوتراپی مو در کرج و پس از معاینه شدن توسط پزشک، روش مزوتراپی مو برای شما تعیین می شود. سپس به شما توصیه می شود که تا مدتی قبل از درمان، از دارو های رقیق کننده خون استفاده نکنید. همچنین قبل و بعد از درمان از انواع حالت دهنده مو و دارو های تقویتی مو استفاده نکرده و شب قبل از درمان حتما به حمام بروید. با رعایت کردن موارد فوق می توانید درمان را آغاز کنید. پزشک متخصص با سوزنی به نام مزوگان، محلول از پیش آماده شده را به لایه میانی پوست شما تزریق کرده و پس از تزریق امکان دارد زخم های کوچکی در جای سوزن تشکیل شود که جای نگرانی نداشته و پس از چند روز رفع می شوند.

پس از انجام مزوتراپی چه مراقبت هایی انجام دهیم؟

بعد از اتمام فرایند تزریق محلول مزوتراپی لازم است که شما نسبت به انجام دادن مراقبت های بعد از مزوتراپی مو، اقدام کنید. پس حتما تا 24 ساعت پس از درمان، از حمام کردن مخصوصا با آب گرم پرهیز کنید و تا مدتی در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید و از استفاده کردن کلاه به نحوی که بر موی سر فشار بیاورد، بپرهیزید. همچنین تا پیش از پایان رسیدن دوره نقاهت از رنگ کردن، سشوار و اتو مو خودداری کنید. پس از درمان به مقدار کافی آب بنوشید و از ورزش کردن اجتناب نمایید تا سطح آب بدن شما کم نشده و همچنین در صورت بروز حساسیت پوستی با کلینیک تماس بگیرید.

برای مزوتراپی مو در کرج به کجا مراجعه کنم؟

برای مزوتراپی مو در کرج میتوانید به کلینیک دکتر انوشه مراجعه نمایید ، کلینیک زیبایی پوست، مو و لیزر دکتر شقایق انوشه کاملترین مجموعه های زیبایی در استان البرز و یکی از مجهزترین مراکز پوست و لیزر در ایران نیزمی باشد که با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ، در زمینه خدمات زیبایی از قبیل لیزر موهای زائد ، تزریق ژل ، بوتاکس ، هایفوتراپی ، مزوتراپی و بسیاری دیگر از خدمات زیبایی فعالیت می نماید . هدف اصلی کلینیک دکتر انوشه با شعار” زیبا به سبک خودت ” ارائه خدمات با کیفیت جهت سلامتی و جوانی و طراوت پوست و زیبایی شما به سبک خودتان می باشد.

شما در کنار تخصص و تجربه کادر کلینیک دکتر انوشه ، زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد، شما میتوانید برای ویزیت و مشاوره در کلینیک زیبایی دکتر انوشه مهرشهر ، با شماره ویژه ۰۲۶۹۱۳۰۰۸۹۸ تماس حاصل فرمایید.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز