title
کد خبر: 203752
00
قیمت دستگاه پلاسماپن و کاربردهای بی نظیر آن

زیبایی پوست به ویژه صورت، همواره یکی از چالش‌هایی بوده که اکثر افراد با آن مواجه شده‌اند. این دغدغه، در همه دوره‌ها وجود داشته و تنها نوع پاسخ به آن متفاوت بوده است.

زیبایی پوست به ویژه صورت، همواره یکی از چالش‌هایی بوده که اکثر افراد با آن مواجه شده‌اند. این دغدغه، در همه دوره‌ها وجود داشته و تنها نوع پاسخ به آن متفاوت بوده است. به طور مثال، در گذشته از شیوه‌های سنتی برای از بین بردن چین‌و‌چروک، گودی زیر چشم، موهای زائد و... استفاده می‌شد. پس از گذشت مدت زمان نسبتا کوتاهی، عمل‌های جراحی پا به عرصه گذاشتند که هر یک، عوارض جانبی طولانی مدت خود را داشتند. اما به لطف پیشرفت علم، امکانات بسیار گسترده‌ای در اختیار ما قرار گرفته است. یکی از این روش‌های زیبایی نسبتا نوپا، پلاسما تراپی است. در این شیوه، از حالت چهارم ماده یعنی پلاسما برای چربی‌سوزی، رفع سلولیت، غبغب و... استفاده می‌شود. عوامل مختلفی در میزان ماندگاری و نتیجه پلاسماتراپی تاثیر گذار خواهند بود. در ادامه به بررسی این معجزه جوانی می پردازیم.

پلاسماتراپی چگونه انجام می شود؟

اول از همه باید بدانیم که ابزار پلاسماتراپی چیست؟ در حال حاضر از دستگاه پلاسماپن یا دستگاه پلاسماجت استفاده می‌شود. که پلاسماپن به دلیل سهولت در انجام کار، طرفداران بیشتری دارد. امروزه در اکثر کلینیک‌های زیبایی از قلم پلاسما استفاده می‌کنند. این وسیله با ایجاد یک قوس الکتریکی نسبتا قدرتمند میان پوست و نوک قلم، انرژی خود را به لایه‌های پوست منتقل می‌کند. این امواج، سبب تبخیر لایه چربی شده و سلول‌ها را وادار می‌کند تا کلاژن و الاستین بیشتری تولید کنند. در نتیجه، پوست صورت لیفت شده و شفاف‌تر به نظر می‌رسد.

میزان انرژی وارد شده توسط پزشک تعیین می‌شود تا پوست صورت آسیبی نبیند. تعداد جلسه‌های مورد نیاز نیز از فردی به فرد دیگر متفاوت بوده و نمی‌توان برای همه تعداد مشخصی در نظر گرفت. این روش، به دوره نقاهت خاصی نیاز ندارد و می‌توانید به راحتی فعالیت های خود را از سر بگیرید. البته قبل از انجام آن بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

کاندیدای مناسب برای دستگاه پلاسماپن

البته که استفاده از پلاسماتراپی و پلاسماپن، محدودیت خاصی ندارد، اما برخی از افراد بهتر است از انجام آن صرف نظر کنند. افراد مبتلا به دیابت، صرع، برخی از سرطان‌ها و بیماری‌های خودایمنی، کاندیدای مناسبی برای پلاسماتراپی نیستند. همچنین اشخاصی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می‌کنند، حتما قبل از انجام پلاسماتراپی با پزشک خود مشورت داشته باشند.

ممکن است درمورد عوارض جانبی پلاسماپن نگرانی داشته باشید. اما بهتر است بدانید که هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد! پس از پایان جلسه درمانی، قرمزی، تورم و سوزش خفیف تا 5 الی 7 روز احساس می‌شود. اما این موارد موقتی بوده و پس از مدت زمان کوتاهی از بین می‌روند. صد البته، استفاده از دستگاه پلاسماپن معتبر نیز اهمیت فوق‌العاده زیادی دارد. پس، قبل از انجام پلاسماتراپی حتما به این موضوع دقت داشته باشید. هرچند ممکن است تصور کنید که دستگاه‌های خارجی کیفیت بالاتری دارند، اما در همین کشور خودمان، ایران عزیز، گروهی از متخصصین در شرکت دانش بنیان کارن طب دست در دست یکدیگر، به تولید تجهیزات پزشکی بومی پرداخته‌اند.

مزایای دستگاه پلاسماپن کارن طب

از بهترین محصولات شرکت کارن طب می‌توان به دستگاه پلاسماپن اشاره کرد. دریافت تاییدیه پلاسما در سطح جهانی از دیگر افتخارات آن محسوب می‌شود. قلم پلاسماپن کارن طب توسط بیمارستان پوست‌و‌مو رازی و لقمان مورد قبول واقع شده و بر اساس آخرین استانداردهای اروپا و آمریکا طراحی گردیده است. بلفاروپلاستی، درمان چین‌و‌چروک‌ها، از بین بردن انواع ضایعات پوستی، جوانسازی و لیفت صورت از مهم‌ترین کاربردهای آن محسوب می‌شود. یکی از بهترین مزایای این محصول، وزن پایین و ظرافت بسیار بالا بوده که کار را برای پزشک متخصص راحت‌تر می‌کند. پلاسما پن مولتی فانکشنال کارن طب، مجهز به پنج سطح توان و چهار پراب می‌باشد. اگر از عمل‌های جراحی هراس دارید، پلاسماپن می‌تواند یک انتخاب مطمئن و ایمن باشد. این محصول برای تمامی تیپ‌های پوستی مناسب بوده و روز به روز، تقاضای خرید آن افزایش پیدا می‌کند.

شرایط فروش و قیمت پلاسماپن کارن طب

دستگاه پلاسماپن به صورت وایرلس و بیسیم کار می‌کند و دیگر خبری از دکمه های پیچیده و اپراتور جداگانه نیست. تمامی تجهیزات مورد نظر بر روی خود قلم قرار گرفته است. تمام این ویژگی‌های کاربردی سبب می‌شود تا به عنوان یک پزشک، مطب خود را به پلاسماپن کارن طب مجهز کنید. در حال حاضر قیمت این محصول کاربردی، 16.500.000 تومان می‌باشد که با خرید از کارن طب از تخفیفات ویژه نیز بهره‌مند خواهید شد. همچنین امکان خرید قسطی برای شما عزیزان نیز فراهم شده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت کارن طب مراجعه کرده یا با شماره‌های درج شده تماس حاصل فرمایید. برای خرید این دستگاه وارد لینک زیر شوید:

فروش دستگاه پلاسما

پزشکان و متخصصین محترم می‌توانند با ثبت درخواست خود، نسخه دمو رایگان محصول را دریافت کرده و در صورت رضایت، دستگاه را خریداری نمایند. تمامی محصولات شرکت کارن طب دارای یک سال ضمانت بی‌قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش می‌باشند. کارن طب در کنار شماست تا زیبایی و سلامت را به جامعه هدیه کند. با مراجعه به سایت یا تماس با مشاورین مرکز، از شرایط لازم برای خرید دستگاه پلاسماپن کارن طب مطلع شوید.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز