title
کد خبر: 201850
00
چند نوع واکسن سینوفارم در ایران تزریق شده است؟

رییس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسن سینوفارم مصرف شده در کشور مورد تایید سازمان غذا و دارو است.  

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر محمد مهدی گویا، در پاسخ به موارد مطرح شده در برخی رسانه ها درخصوص کیفیت واکسن سینوفارم تصریح کرد: واکسن سینوفارم یک نوع است که در اختیار کشورمان قرار گرفته است و مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشد و نوع دومی هم برای این واکسن وجود ندارد.
 
وی افزود: مشخص نیست این اخبار کذب را بر چه مبنایی منتشر می کنند.
 
رییس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت همچنین درباره مرگ ۷۰۹ نفر به علت ابتلا به کرونا نیز گفت: این آمار صحیح نیست برای اینکه اطلاعات درست درخصوص کرونا هر روزه از طریق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منتشر می شود و بر همین اساس مشخص است که روزانه موارد مرگ ناشی از کرونا در کشور حداقل ظرف  یکماه اخیر بین ۱۲۰ تا ۱۷۰ نفر بوده است.
 
بنابر گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر گویا از مردم درخواست کرد که برای دریافت آخرین اطلاعات و اخبار صحیح کرونا به منابع معتبر از جمله سایت رسمی وزارت بهداشت مراجعه نمایند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز