title
کد خبر: 199251
00
5 گجت که تلفن همراه شما را هوشمندتر خواهد کرد

لوازم جانبی بسیار متعددی در حوزه کالاهای دیجیتال ابداع و روانه بازار می‌شود که چهره جدیدی از زندگی را به ما نشان می‌دهند و اگر علاقمند استفاده و خرید این نوع از تجهیزات باشید، احتمالا با بسیاری از این انواع لوازم و گجت‌ها آشنایی دارید.

به گزارش بهداشت نیوز، لوازم جانبی بسیار متعددی در حوزه کالاهای دیجیتال ابداع و روانه بازار می‌شود که چهره جدیدی از زندگی را به ما نشان می‌دهند و اگر علاقمند استفاده و خرید این نوع از تجهیزات باشید، احتمالا با بسیاری از این انواع لوازم و گجت‌ها آشنایی دارید. اما ما در این نوشته قصد داریم برخی از بهترین و پرکاربردترین آنها را که به راستی سطح کارایی تلفن هوشمند شما را چندین برابر می‌کند، بررسی کنیم. پس بیشتر از این مقدمه را طولانی نمی‌کنیم و به سراغ دنیای خلاقانه این گجت‌ها می‌رویم.

  1. ایرپادهای نسل جدید سامسونگ

البته که برندهای مختلفی ایرپادها را تولید می‌کنند، اما بهترین مدل‌ها از نظر ما، انواع جدید ایرپاد سامسونگ است که اگر بتوانید اصل آنها را از نمایندگی و یا فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید، با دنیای جدیدی از صدا و امکانات مربوط به آن آشنا خواهید شد. این ایرپادها، معمولا برای بازه‌های بین 6 تا 8 ساعت، شارژ باتری خود را حفظ می‌کنند، با بلوتوث گوشی موبایل، امکان انتقال و دریافت صدا را دارند و آن خش‌ها و ناواضح بودنی که در حین دریافت صدا اتفاق می‌افتد را ندارند. البته از جهت قیمت، نیز بالاتر هستند و برای خرید آنها، باید بودجه بیشتری در نظر بگیرید. اما کارایی بی‌نظیر آن، ارزش صرف هزینه بیشتر را دارد.

اما اجازه دهید پیش از معرفی گجتی دیگر، این موضوع را یادآوری کنیم که ایرپادها نسل‌های جدید هندزفری‌ها هستند؛ هندزفری‌های قدیمی باید با سیم به گوشی موبایل و یا لپتاپ اتصال پیدا می‌کردند، اما نسل‌های جدید آن، بی‌سیم شده‌اند و امکان اتصال به بلوتوث، دنیای زیباتری از انتقال صدا را خلق کرده است.

ایرپادها برای چه گوشی‌های موبایلی مناسب هستند؟

هر گوشی موبایلی که امکان اتصال به بلوتوث را داشته باشد و از نسل هوشمند باشد، قابلیت استفاده از ایرپادها را نیز دارد. بنابراین فرقی نمی‌کند چه مدلی از این تلفن‌ها را داشته باشید. البته مدل‌های برند اپل، تا حدی نیاز به بررسی بیشتر دارد، چرا که باید ایرپادهایی را خریداری کنید که امکان سازگاری با سیستم عامل ios را داشته باشند.

حالا ما یک پیشنهاد داریم: اگر مایلید تجهیزات دیجیتالی خود را نو کنید و به دنبال خرید گوشی‌ جدید هستید و مساله قیمت نیز برای شما مهم است، می‌توانید گوشی‌ های جی پلاس را انتخاب کنید. برندی معتبر که علاوه بر کیفیت بسیار مناسب، گوشی‌های با قیمت خوب هم تولید می‌کند. به طوری که با قیمت گوشی جی پلاس، مدل‌های t10، x10 و q10 وجود دارند که با مدل‌های خارجی رقابت می‌کنند.

  1. ساعت هوشمند بخرید

اگر می‌خواهید هیچ تماس تلفنی را از دست ندهید و یا میزان کالری‌های روزانه خود را در هنگام پیاده‌روی و ورزش شمارش کنید، پیشنهاد ما به شما، تهیه ساعت‌های هوشمند است که از نظر ما، به راستی انقلابی در ساخت ساعت‌ها به شمار می‌رود. چه چیزی ارزشمندتر از اینکه علاوه بر اینکه بتوانید هر لحظه از زمان و روز با خبر باشید، امکانات بیشتری برای پایش سلامتی و وضعیت بدن‌تان داشته باشید و در کنار آن هر لحظه به دنیای تکنولوژی متصل باشید.

از برندهای محبوب این حوزه، می‌توانیم سامسونگ و اپل را معرفی کنیم، اما اگر از جهت بودجه مشکل دارید، شیائومی و هوآووی نیز به خوبی در این عرصه رقابت می‌کنند و استفاده از ساعت‌های آنها، شما را به هیچ‌وجه ناامید نخواهد کرد.

  1. لنز دوربین، برای ثبت زیباتر لحظات

گوشی‌های هوشمند برای بسیاری از ما که به صورت حرفه‌ای عکاسی نمی‌کنیم، جایگزین بسیار خوبی نسبت به دوربین‌های عکاسی هستند و از آنجا که سازندگان تلفن‌های همراه نیز از این موضوع باخبرند، در هر نسل جدیدی از گوشی‌های موبایلی که روانه بازار می‌کنند، بهتر کردن کیفیت دوربین‌های آنها را در دستور کار خود دارند. با این حال، جایگزین لنزهای دوربین نمی‌شوند. این لنزها، روی دوربین گوشی موبایل شما وصل می‌شوند و قدرت رزولوشن آن را بالاتر می‌برند. بنابراین اگر تا به حال، با دوربین‌های تلفن همراه، عکس‌های زیبایی می‌گرفتید، با وجود این لنزها، کیفیت تصاویر را به مراتب بیشتر خواهید کرد.

  1. گیم پد موبایل، امکانات جدید برای گیمرها

اگر اهل بازی کردن با اپلیکیشن‌های موبایلی هستید، حتما با مشکلات صفحه نمایش موقع بازی مواجه شده‌اید. حتی اگر این مشکلات را تجربه نکرده باشید، با تهیه گیم‌پد و یا کنترل کننده بازی موبایل، سطح جدیدی از راحتی را در هنگام بازی‌های موبایلی تجربه خواهید کرد. این گیم‌پدها روی بدنه و قاب گوشی قرار می‌گیرند و نقش تاثیرگذاری برای اجرای فرمان‌های بازی دارند.

اگر حتی خودتان اهل این بازی‌های موبایلی نیستید، هدیه دادن آن به دوستان و آشنایانی که عاشق بازی‌های موبایلی هستند را توصیه می‌کنیم. همچنین پیشنهاد بهترین بازی‌های موبایلی، یکی از خوشحال‌کننده‌ترین توصیه‌ها به آنها خواهد بود.

  1. فلش مموری، حافظه جانبی بیشتر

خلاقیت و عدم محدودیت ذهنی، گجت‌هایی را راونه بازار می‌کند که فکرش را هم نمی‌کنید. فلش مموری‌های موبایلی هم یکی از آنها هستند و معمولا در ظرفیت 256 گیگابایتی ساخته می‌شوند. آنها را به موبایل‌تان وصل می‌کنید و به تماشا و بررسی آن چیزهایی می‌شنید که در فلش مموری‌ها ذخیره کرده‌اید؛ از دیدن فیلم تا تصاویر خانوادگی و سفر و یا بررسی پروژه‌هایی که زحمت‌های فراوانی برایش کشیده‌اید.

اگر همیشه با کمبود حافظه داخلی و جانبی گوشی خود درگیر هستید، اما تمایلی به خرید تلفن جدید ندارید، خرید این فلش مموری‌ها را به شما توصیه می‌کنیم.

جمع‌بندی کوتاهی از گجت‌های توصیه شده

تقریبا به جرات می‌توانیم بگوییم دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم، هر روز بیشتر از پیش به سمت استفاده از تکنولوژی‌های جدید می‌رود و کم کم محیط اطراف ما با تمام این وسایل دیجیتالی و جدید پرخواهد شد. گجت‌هایی که در این نوشته معرفی کردیم نیز، تنها بخش بسیار کوچکی از این جهان عظیم تکنولوژی هستند که با تهیه آنها، دنیای متفاوتی را تجربه خواهید کرد


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز