title
کد خبر: 199081
00
چه دستگاهی برای راه اندازی یک کلینیک زیبایی لازم است؟

لیزر الکس دایود یکی از انواع دستگاه‌های رفع موهای زائد است. دستگاه‌های مختلفی در زمینه‌های مختلف در کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما یکی از مهمترین این دستگاه‌ها، لیزرهای رفع موهای زائد هستند. اما سوال اصلی این است که چرا باید در کلینیک زیبایی خود لیزر الکس دایود را به عنوان دستگاه رفع موهای زائد داشته باشیم؟

به گزارش بهداشت نیوز، لیزر الکس دایود یکی از انواع دستگاه‌های رفع موهای زائد است. دستگاه‌های مختلفی در زمینه‌های مختلف در کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما یکی از مهمترین این دستگاه‌ها، لیزرهای رفع موهای زائد هستند. اما سوال اصلی این است که چرا باید در کلینیک زیبایی خود لیزر الکس دایود را به عنوان دستگاه رفع موهای زائد داشته باشیم؟

همانطور که می‌دانید دستگاه‌های مختلفی برای رفع موهای زائد وجود دارند که هر کدام از آن‌ها برای دسته‌های مشخصی از تیپ‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرند. چیزی که تعیین می‌کند یک دستگاه مناسب کدام یک از تیپ‌های پوستی است، طول موج دستگاه است.

به عنوان مثال لیزر دایود با طول موج ۸۰۸ تا ۸۱۰ نانومتر مناسب پوست‌های تیره‌تر و موهای تیره و ضخیم تر بوده و لیزر الکساندرایت مناسب پوست‌های روشن‌تر و موهای کمرنگ‌تر و نازک‌تر. ما در مقاله ای در سایت آفرودیت لیزر به بررسی مقایسه لیزر دایود و لیزر الکساندرایت پرداخته‌ایم و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به آن مراجعه کنید.

اما آیا دستگاهی هست که تعداد بیشتری از تیپ‌های پوستی را پوشش دهد و مثلا برای درمان یک فرد بتواند امکانات بیشتری را در اختیار ما قرار دهد تا در صورت نیاز موهای زائد را در نقاط مختلف با طول موج‌های متفاوت درمان کنیم؟

به لطف دستگاه‌های لیزر الکس دایود امروز قادر به این کار هستیم.

این دستگاه‌ها ذاتا لیزر دایود هستند. چرا که شرکت‌ها با تغییراتی در لیزر بار این دستگاه‌ها طول موج دایود را به طول موج‌های الکساندرایت و ان دی یاگ تبدیل کرده‌اند. بنابراین طول موج‌هایی که این دستگاه‌ها پوشش می‌دهند عبارتند از ۸۰۸ نانومتر، ۷۵۵ نانومتر و ۱۰۶۴ نانومتری.

شرکت آفرودیت لیزر به عنوان یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه ارائه دستگاه‌های زیبایی، انواع مختلفی از دستگاه‌های مرتبط با کلینیک‌های زیبایی از جمله لیزرهای رفع موهای زائد را ارائه می‌دهد.

لیزر الکس دایود دایموند پلاس

لیزر الکس دایود دایموند پلاس دستگاهی قدرتمند بوده و در دو نسخه با توان‌های لیزربار ۱۲۰۰ و ۲۰۰۰ در دسترس است. نسخه لیزربار ۲۰۰۰ وات این دستگاه، تنها نسخه موجود در ایران با توان لیزر باری با این قدرت است. توجه داشته باشید که توان کلی دستگاه‌ها چیزی بیش از توان لیزربار است و مربوط به توان قسمت‌های مختلف تشکیل دهنده آن می‌شود. بنابراین اگر دستگاهی را با توان کلی ۲۰۰۰ وات به بالا در بازار دیدید حتما توان لیزر بار آن را با توان لیزربار این دستگاه مقایسه کنید.

نکته جالب توجه دیگر در مورد این دستگاه طول عمر لیزربار آن است. طول عمر لیزربار الکس دایود دایموند پلاس عدد جذاب ۱۰۰ میلیون شات است. حتما این طول عمر را با دستگاه‌های مشابه دیگر مقایسه کنید. طول عمر متداول دستگاه‌های مشابه معمولا بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون شات است.

 

 

قطعات این دستگاه

لیزربار

لیزربار دستگاه لیزر دایود دایموند پلاس ارتباط مهمی با کیفیت دستگاه دارد. این لیزربار ساخت شرکت کوهرنت آمریکا است که یکی از غول‌های حوزه قطعات اپتیکی است.

سیستم کولینگ

یکی از قطعات هندپیس این دستگاه قطعه TEC آن است که ساخت کشور ژاپن بوده و تاثیر چشم‌گیری در کاهش دمای کریستال دارد. به این ترتیب خطر سوختگی پوست را تقلیل داده و موجب می‌شود درد ناشی از شات زدن کاهش پیدا کند.

فن‌های قدرتمند این دستگاه، از آسیب‌های حرارتی احتمالی پیشگیری می‌کند و سیستم گردش آب نیز به خوبی چرخش آب در هندپیس را تنظیم کرده و حرارت را با استفاده از رادیاتور با محیط مبادله می‌کند. پمپ مورد استفاده در این سیستم ایتالیایی است.

زیبایی لیزر دایموند پلاس

ظاهر مدرن و زیبای این دستگاه به کلینیک زیبایی شما چهره جذابی می‌بخشد.

ویژگی‌های این دستگاه

  • دارای تاییدیه FDA آمریکا و CE اروپا
  • توان بالای لیزربار
  • طول عمر بالای لیزربار
  • سیستم کولینک کنترل شده

از همه این موارد که بگذریم شرکت تجهیزات پزشکی آفرودیت لیزر به شما در مورد جوابدهی این دستگاه تضمین می‌دهد. شما در صورت عدم پاسخ‌دهی دستگاه می‌توانید دستگاه را پس داده و وجه خود را باز پس بگیرید.

پس همین حالا فرصت را از دست ندهید و با شرکت آفرودیت لیزر تماس بگیرید. ما برای ارائه مشاوره در زمینه انواع دستگاه‌های زیبایی و خرید آن‌ها منتظر شما هستیم.

شماره تماس:

۰۲۱-۲۲۸۷۹۵۰۱ (۱۰ خط)


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز