title
کد خبر: 197385
00
دکتر چوبینه خبر داد: آمادگی شرکت شهر سالم برای واکسیناسیون خانواده بازنشستگان شهرداری تهران

مدیرعامل شرکت شهر سالم از آمادگی این شرکت برای واکسیناسیون خانواده‌های بازنشستگان شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر حمید چوبینه درباره واکسیناسیون خانواده بزرگ شهرداری تهران گفت: از ابتدای آغاز به کار مراکز واکسیناسیون شهر سالم تا پایان هفته گذشته، بالغ بر 51هزار و 700 نفر عمدتا از کارکنان شهرداری تهران واکسن دریافت کرده‌اند. این آمار غیر از پرسنل بخش‌هایی چون بهشت زهرا، سازمان پسماند، رانندگان حمل و نقل و... است که پیشتر واکسینه شده بودند.
وی با اشاره به اینکه مراکز واکسیناسیون شهر سالم در همه روزهای هفته فعال هستند، ادامه داد: عمده مراجعان این روزهای مراکز ما از بین خانواده‌های کارکنان شهرداری تهران و پرسنل پیمانکاران شهرداری است.
بنابر گزارش روابط عمومی شرکت شهر سالم، مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه از روز نخست اعلام کردیم که بازنشستگان شهرداری که به هر دلیلی هنوز واکسینه نشده‌اند، می‌توانند در مراکز واکسیناسیون شهر سالم بدون نوبت واکسن کرونا دریافت کنند، ادامه داد: هم‌اکنون نیز آمادگی داریم که خانواده‌های بازنشستگان شریف شهرداری را تحت پوشش واکسن کرونا قرار دهیم.
دکتر چوبینه افزود: برای این کار لازم است همچون بخش‌های دیگر شهرداری، نهاد متولی اسامی افراد ذی‌صلاح را به ما اعلام کند که در این مورد این نهاد، سازمان بازنشستگی شهرداری تهران است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز