title
کد خبر: 197152
00
واکسیناسیون 28 سال به بالاها در این استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: واکسیناسیون گروه‌های سنی بالای ۲۸ سال و دانشجویان در سیستان وبلوچستان از امروزآغاز می شود.

به گزارش بهداشت نیوز، سید محمد هاشمی شهری، اظهار داشت: از امروز جمعیت سنی بالای ۲۸ سال متولدین ۱۳۷۲ و قبل از آن می‌توانند جهت دریافت واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه همه دانشجویان سیستان و بلوچستان نیز از امروز می‌توانند با مراجعه به مراکز تجمعی در سطح استان واکسینه شوند، افزود: تمامی واکسن‌های موجود مورد تأیید مجاری قانونی است و مردم عزیز به شایعات و تبلیغات سو توجه نکنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با تاکید بر اینکه کسانی که دُز اول واکسن را دریافت کردند حتماً باید برای دُز دوم مراجعه کنند، گفت: در پیک اخیر به دلیل واکسیناسیون سالمندان، میزان بستری و فوت ناشی از بیماری در این گروه سنی کاهش داشته اما در جوانان میزان بستری و فوت ناشی از بیماری افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز