title
کد خبر: 196992
00
سنت شکنی عجیب مدیرعامل مستعفی پرسپولیس

تصمیم جعفر سمیعی برای استعفا پس از نزدیک به یکسال که پرسپولیس اوضاع آرامی را تجربه کرد، این باشگاه را وارد فاز جدیدی کرده است.

در شرایطی که معمولا برخی مدیران برای ادامه حضورشان به روش‌های متفاوت و گاها عجیبی متوسل می‌شوند، جعفر سمیعی نشان داد میز مدیریت وسوسه‌اش نکرده است و در حالی که طی دوران وزارت مسعود سلطانی‌فر قصد استعفا داشت و با مخالفت وزیر ورزش مواجه شد، حالا بار دیگر ساعاتی پیش مصاحبه‌ای با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس انجام داد که به نوعی خداحافظی از پست مدیریت باشگاه است و استعفای رسمی او بود.


سمیعی در اوایل آبان ماه سال گذشته پس از حواشی‌ای که حضور رسول‌پناه به عنوان مدیریت پرسپولیس و سپس عضو هیئت مدیره ایجاد کرده بود، سرانجام پس از چند ماه بلاتکلیفی مدیریتی در پرسپولیس، به عنوان مدیر جدید باشگاه انتخاب شد و به عنوان یک فرد غیر ورزشی که از حراست وزارت ورزش می‌آمد، توانست مدیریتی آرام و به دور از حاشیه در باشگاه خبرساز و مورد توجه پرسپولیس داشته باشد و سرخپوشان تحت مدیریت او بود که به پنجمین قهرمانی پیاپی لیگ که سخت‌ترین قهرمانی آنها طی 5 سال اخیر بود نیز دست پیدا کردند.


مدیرعامل جدید پرسپولیس طی دوران حضورش با وجود مشکلات مالی همیشگی که در 2 باشگاه استقلال و پرسولیس وجود دارد، با کادر فنی تنش آنچنانی نداشت و تمرکز خود را روی حل مشکلات اقتصادی و بدهی‌های سنگین پرسپولیس به بازیکنان و مربیان سابقش گذاشت؛ موضوعی که معمولا انرژی زیادی از مدیران دو باشگاه بزرگ پایتخت نشین می‌گیرد.


حالا اگر استعفای سمیعی را پایان کار او در پرسپولیس تلقی کنیم و او با اصرار وزیر جدید بار دیگر به پست مدیریت باشگاه بازنگردد، همانطور که خود این چهره در آخرین مصاحبه خود به آن اشاره کرده، در دوران حضورش مدیریتی با راندمان کاری بالا داشت و خیلی هم سعی نمی‌کرد تا در مرکز توجه باشد و علاقه چندانی به خودنمایی و انجام مصاحبه‌های بیجا و بدهنگام نداشت. او با این روش احترام زیادی نیز نزد رسانه‌های مختلف برای خود خرید و حالا بعید به نظر می‌رسد رسانه‌‌ای علیه فعالیت‌ها و منش او در دوران مدیریتش باشد. ضمن اینکه در همین بین او برخلاف برخی مدیران عامل سابق پرسپولیس، رابطه بسیار خوبی را در میان هواداران پرسپولیس برای خود ایجاد کرد و به همین دلایل هم هست که هم بازیکنان و مربیان پرسپولیس و هم هواداران این تیم از استعفای سمیعی ناراحتند و دوست دارند که حضور او ادامه دار باشد.

 نقل لز ورزش سه


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز