title
کد خبر: 19683
00
اجلاس حرکت به سوی توسعه پایدار به ریاست وزیر بهداشت برگزار شد

اجلاس حرکت به سوی توسعه پایدار به ریاست وزیر بهداشت جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه برگزاری هفتادمین مجمع جهانی بهداشت در ژنو برگزار شد.

به گزارش بهداشت نیوز، در این جلسه که با حضور وزرا و کارشناسان مختلف جهان برگزار شد، تجربیات ایران، فنلاند ، سوئد و تایلند که در حوزه سلامت موفق بودند، مورد بحث قرار گرفت شد.در این جلسه در مورد دستاوردهای طرح تحول سلامت و شاخص های بهداشتی و مسیری که نظام سلامت ایران برای اجرای این طرح طی کرده است، نیز بحث و بررسی شد.

در اجلاس حرکت به سوی توسعه پایدار خانم دکتر مارگارت چان ، رییس سازمان جهانی بهداشت از جمهوری اسلامی ایران به دلیل سرمایه گذاری مناسب در حوزه سلامت قدردانی کرد و به کشورهای حاضر توصیه کرد از نظام سلامت ایران الگو برداری نمایند.

مجمع جهانی بهداشت با حضور ۱۹۴ کشور عضو سازمان بهداشت جهانی از اول تا دهم خرداد به میزبانی ژنو در حال برگزاری است و وزیر بهداشت کشورمان به همراه هیاتی بلند پایه از جمهوری اسلامی ایران در این مجمع سالانه شرکت کرده اند.

 

منبع: مهر

 


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.