title
کد خبر: 196740
00
واکسیناسیون کرونا به متولدین 1359 رسید

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تزریق واکسن گروه های سنی هدف به متولدین 1359 به پایین (41 سال به بالا) رسید.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: خوشبختانه کار تزریق واکسن در استان مرکزی با سرعت خوب و قابل قبولی در حال انجام است و طبق گروه بندی سنی افرادیکه شامل دریافت واکسن می شوند، متولدین 1359 به پایین یعنی 41 سال به بالا می توانند به مراکز تجمیعی تزریق واکسن مراجعه کنند.

وی افزود: از کسانیکه شامل دریافت واکسن می شوند می خواهیم تا نظم مراکز و سالن های تزریق واکسن را برقرار و حضور خود را در این مراکز مدیریت کنند تا از ازدحام جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: در هر کدام از  شهرستان های استان یک مرکز و 6 مرکز تجمیعی در اراک فعالیت دارند و به همین جهت مشکلی در زیرساخت ها و تعداد واکسن های اشاره شده نیست، بنابراین از مردم انتظار داریم، زمان و تاریخ مراجعه خود را مدیریت کرده و همکاران بهداشتی ما را نیز کمک نمایند.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه گروه سنی قبلی(متولدین1355) استقبال خوبی از دریافت واکسن نداشتند که پیشنهاد می کنیم همراه با گروه سنی فعلی به مراکز تجمیعی مراجعه و و اکسن خود را دریافت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: متاسفانه مشاهدات در مورد افراد بستری و مرگ و میر نشان می دهد سن ابتلا، بستری و فوت ناشی از ابتلاء به کرونا پایین آمده که نشان می دهد افرادیکه از زدن واکسن خودداری کرده اند، دچار این بیماری و مشکلات خطرناک تر و حتی فوت شده اند.

وی در پایان از هم استانی هایی که شامل دریافت واکسن می شوند خواست تا هر چه سریعر به نزدیکترین مرکز تجمیعی مراجعه و اولین واکسنی که در دسترس است را تزریق نمایند.

لازم به یادآوری می باشد مراکز واکسیناسیون در اراک شامل، مصلی بیت المقدس اراک، سالن شهید ساکی در خیابان دانشگاه، سالن یادگار امام در شهرک رضوی(گردو)، سالن مدیریت بحران در خیابان قائم مقام، مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی(سپاه روح الله) واقع در خیابان امام(ره)، سالن دانشگاه آزاد واقع در خیابان دانشگاه (داخل محوطه دانشگاه قنات ناصری) می باشد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز