title
کد خبر: 196519
00
 جهان تحت تأثیر لحظه جادویی پارالمپیک (عکس)

قهرمان استرالیایی تنیس پارالمپیک، دیلان آلکوت، بعد از خلق لحظه‌ای فوق العاده در پایان بازی با بازیکن رقیب که نشان دهنده روح المپیک بود، مورد استقبال طرفداران قرار گرفت.

آلکوت - قهرمان پارالمپیک در بسکتبال با ویلچر و تنیس - پس از غلبه بر نیلز وینک نوجوان هلندی در ماراتن سه سته نیمه‌نهایی تنیس پارالمپیک، خود را برای کسب قهرمانی‌ای دیگر این‌بار در توکیو آماده کرد. آلکوت همچنین قهرمانی اوپن استرالیا و اوپن فرانسه را در سال ۲۰۲۱ به دست آورد و پس از پارالمپیک مدعی اصلی کسب مدال اوپن آمریکا نیز خواهد بود. این بازیکن ۳۰ ساله با پیروزی ۴-۶ ۶-۳ ۴-۶ بر بازیکن ۱۸ ساله ای که ثابت کرد ستاره آینده دنیای تنیس با ویلچر خواهد بود، به فینال توکیو راه یافت. استرالیایی محبوب غوغایی را به راه انداخت که نشان می داد پیروزی در نیمه نهایی توکیو چقدر برای او اهمیت دارد، اما این اقدامات بعدی او بود که قلب و ذهن بینندگان سراسر جهان را به خود جلب کرد.


 


 آلکوت پیشتر پیام ویژه ای به وینک برای هجدهمین سالروز تولدش قبل از بازی ها ارسال کرده بود اما تنیسور استرالیایی کلاس خود را در زمین با یک لحظه واقعاً جادویی از ورزش نشان داد. آلکوت بعد از پیروزی برای تبریک به رقیب خود بخاطر عملکرد فوق‌العاده‌اش در نیمه نهایی به سمت دیگر تور رفت و وینک را در آغوش خود گرفت. اتفاقی که یکی از گزارشگران پارالمپیک را بسیار احساسی کرد.



نقل از ورزش سه


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز