title
کد خبر: 195745
00
نحوه انتخاب بهترین کرم ضد لک برای پوست حساس ( راهنمای جامع )

از مشکلاتی که اکثر افراد با آن مواجهه هستند، لک های صورت است و حتما به این موضوع که بهترین کرم ضد لک چیه؟ فکر خواهند کرد. لک های صورت علاوه بر این که ممکن است باعث شوند شما به بیماری های پوستی مبتلا شوید، از زیبایی چهره شما نیز می کاهند.

به گزارش بهداشت نیوز، از مشکلاتی که اکثر افراد با آن مواجهه هستند، لک های صورت است و حتما به این موضوع که بهترین کرم ضد لک چیه؟ فکر خواهند کرد. لک های صورت علاوه بر این که ممکن است باعث شوند شما به بیماری های پوستی مبتلا شوید، از زیبایی چهره شما نیز می کاهند. برای این که پوستی سالم داشته باشید، می توانید از کرم های ضد لک و البته در کنار آن خرید کرم ضد آفتاب برای صورت استفاده کنید. کرم های ضد لک به دلیل داشتن ویتامین C و دیگر ترکیبات تاثیر گذار باعث می شوند تا رنگ پوست به حالت طبیعی خود برگردد و لک های صورت نیز از بین بروند. در کرم های ضد لک از هیدروکینون استفاده می شود و باید این نکته را در نظر داشته باشید که غلظت این ماده باید برابر عدد 4 باشد، زیرا ممکن است که برای پوست خطرناک باشد. حال در ادامه این مقاله با نحوه انتخاب بهترین کرم ضد لک برای پوست های حساس آشنا خواهیم شد.

دلایل ایجاد لک های پوست

قبل از این که به بحث انتخاب بهترین کرم آبرسان ضد لک صورت برسیم، به سراغ دلایل ایجاد لک های پوستی خواهیم رفت. دلایل مختلفی برای ایجاد این لک ها وجود دارد، که برخی از آن ها به شرح زیر می باشند.

  • لک های ناشی از جای جوش
  • تماس با نور خورشید
  • لک در اثر مصرف برخی از داروها
  • لک حاملگی یا ملاسما
  • اختلال های سیستم ایمنی بدن

ملاک های انتخاب بهترین کرم

قبل از انتخاب یک کرم ضد لک یا حتی خرید کرم مرطوب کننده باید به دنبال ملاک های این انتخاب برویم. هنگامی که می خواهید بهترین کرم آبرسان ضد لک صورت را انتخاب کنید، باید به یک سری از نکات توجه کنید. در اولین مرحله باید نوع پوست خود را بشناسید، این کار یکی از مهمترین کارها است. پس از این متوجه شدید که نوع پوست شما خشک، نرمال، چرب، مختلط و یا حساس است، باید خرید کرم های ارزان قیمت را از فکر خود بیرون کنید. کرم های ارزان قیمت و بی کیفیت باعث می شوند تا به پوست شما آسیب وارد شود، مخصوصا اگر پوست شما جزء پوست های حساس باشد.

برای این که بتوانید بهترین کرم آبرسان ضد لک صورت را بخرید، باید این کرم ها را از فروشگاه های معتبر و برندهای معروف تهیه کنید. زیرا پوست مسئله ای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت و باید برای درمان لک های آن از بهترین و با کیفیت ترین کرم ها استفاده کنید.

کرم های ضد لک گیاهی خانگی

برای درمان لک های پوست های حساس کرم هایی همچون کرم ضد لک خانگی، کرم ضد لک ایرانی و کرم ضد لک خارجی وجود دارند. ما برای آن که شما با صرف کمترین هزینه به بهترین کرم ضد لک دست یابید، در این جا برخی از بهترین کرم ضد لک گیاهی خانگی را برای شما نام می بریم.

آلوئه ورا

یکی از موثرترین و بهترین درمان های گیاهی خانگی برای رفع لک های صورت استفاده از آلوئه ورا است. آلوئه ورا یک مرطوب کننده طبیعی است که در صورت را در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید حفظ می کند.

روغن درخت چای

درخت چای به دلیل داشتن خاصیت ضد باکتریایی گزینه مناسبی برای تهیه یک کرم ضد لک است. قبل از این که از روغن درخت چای استفاده کنید، بهتر است مقداری کمی از آن را را به پوست خود بزنید تا متوجه شوید که برای شما مشکلی نداشته باشد. زیرا روغن درخت چای دارای خواص بسیار قوی است و می توان آن را جزء بهترین کرم ضد لک گیاهی خانگی دانست.

چای سبز

چای سبز نیز برای از بین بردن لک های پوست های حساس بسیار مفید است. چای سبز دارای خواص آنتی اکسیدانی است که باعث می شود که لک ها و آکنه ها از بین بروند و پوست شفاف شود. برای آن که بتوانید از چای سبز استفاده کنید، در ابتدا آن را به مدت 3 الی 4 دقیقه بجوشانید. سپس بگذارید تا خنک شود و بعد از خنک شدن آن و تمیز کردن پوست صورت خود، آن را بر روی پوست خود اسپری کنید. پس از انجام این کار بگذارید پوستتان خشک شود و بعد آن را با آب خنک بشویید.

خرید کرم ضد لک از سایت روژه

برای درمان لک های صورت خود علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شده اند می توانید از بهترین کرم ضد لک گیاهی ایرانی استفاده کنید. کرم های ایرانی جزء بهترین کرم ها در بین کرم های موجود در بازار هستند که می توانید آن ها را برای درمان لک های پوستی انتخاب کنید.

تمامی افرادی باید لک های پوستی را جدی بگیرند و آن ها را درمان کنند. اگر چه بسیاری از این لک ها خطرناک نیستند اما بر روی زیبایی افراد تاثیر می گذارند. بسیاری از افراد از بهترین کرم ضد لک گیاهی ایرانی استفاده می کنند، زیرا این کرم ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. پس هیچگاه از لک های پوستی غافل نشوید و در صدد درمان آن ها بر بیایید.

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز