title
کد خبر: 195456
00
وزیر بهداشت:  از فروپاشی نظام سلامت دلهره دارم

وزیر بهداشت با بیان اینکه‌ خیزهای بیشتر کرونا در آینده در راه است، گفت: ما هنوز به قله و پیک بیماری نرسیده‌ایم و احتمال دارد با عادی‌انگاری، بیماری رشد و شدت بی‌بیشتری پیدا کند.

سعید نمکی در جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا در قم با بیان اینکه ویروس کرونا در آینده جهش‌های متعددی خواهد داشت، اظهار داشت: احتمالاً ویروس‌های آینده واکسن را هم زیر سئوال خواهند برد.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون صددرصدی هم نمی‌تواند باعث ایمنی کامل جامعه شود، افزود: تنها راه مبارزه با ویروس رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است، چرا که واکسیناسیون شخص را رویین تن نمی‌کند.

نمکی با بیان اینکه‌ خیزهای بیشتر کرونا در آینده در راه است، تصریح کرد:‌ نمی‌توان مردم را در به وجود آمدن خیز‌ها و پیک‌های کرونا مقصر دانست چرا که در تعطیلی‌های قبلی همچنان مترو، رستوران‌ها و دیگر کارخانه‌های تولید بیماری فعالیت می‌کردند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان ا‌ینکه‌ نظام بهداشت و درمان متولی اقتصاد کشور و تامین بسته‌های حمایتی نبوده و نیست، اضافه کرد: اما این بخش‌ها جور و زحمت بی‌شماری برای ما به همراه داشته‌اند.

نقل از العالم


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
علی
1400/05/27 - 20:020 1
شبکه بهداشت را تو وقتی فروپاشاندن که نگذاشتی واکسن وارد کشور شود
اینستاگرام بهداشت نیوز